Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання до практичного заняття № 7

1. В яких випадках виникає необхідність оцінки достовірності отриманих результатів статистичного дослідження?

А При використанні анкетного методу

В При проведенні ретроспективного дослідження

С При проведенні дослідження на вибірковій статистичній сукупності

D При проведенні дослідження на генеральній статистичній сукупності

Е При проведенні статистичного дослідження на будь-якій статистичній сукупності

 

2. При якому ступені вірогідності результати медико-біологічного дослідження будуть вважатися достовірними?

A He менше 68,3% ступеня вірогідності

В He менше 76,8% ступеня вірогідності

С He менше 95,0% ступеня вірогідності

D He менше 99,0% ступеня вірогідності

Е He менше 99,9% ступеня вірогідності

 

3. Як правильно провести запис вірогідності отриманих статистичних результатів з вірогідністю безпомилкового прогнозу не менше 95%?

A p≤5,0

В р≤0,5

С р≤0,05

D р≤0,005

Е р≤0,0005

 

4. Як правильно провести запис вірогідності отриманих статистичних результатів з вірогідністю безпомилкового прогнозу не менше 99,0%?

А р<1,0

В р<0,1

С р<0,01

D р>0,01

Е р>0,1

 

5. Для оцінки вірогідності використовуються параметричні та непараметричні критерії (коефіцієнти). Який з наведених критеріїв є параметричним?

А Коефіцієнт Стьюдента

В Критерій знаків

С Коефіцієнт відповідності

D Коефіцієнт співвідношення

Е Розрахунок середньої арифметичної

 

6. Встановлено, що на 100 пологів у жінок, які мають фактори ризику, було 30 передчасних, a y жінок, які не мають факгорів ризику, на 100 пологів було 5 передчасних. Який метод статистичної обробки даних оптимально використати лікарю, щоб оцінити суттєвість різниці у порівнювальних групах?

А Розрахунок критерію Стьюдента

В Метод стандартизації

С Розрахунок відносних величин

D Кореляційний аналіз

Е Розрахунок середніх величин

 

7. Пересічна тривалість лікування хворих гіпертонічною хворобою в лікарні № 1 становила 17,0±1,0 днів, а в лікарні №2 — 15,0±0,5 днів. Чи достовірна різниця між показниками, якщо критерій t= 1,79?

А Так

В Hi

С Необхідно розрахувати критерій відповідності

D Необхідно зменшити число спостережень

Е Необхідно визначити коефіцієнт варіації

 

8. Довірчий інтервал для похідних величин у генеральній сукупності, які були отримані при вибірковому дослідженні, становить собою:

А Різницю між максимальною і мінімальною варіантами

В Різницю між двома похідними величинами, які порівнюються

С Інтервал, у межах якого при заданій імовірності знаходяться значення похідної величини в генеральній сукупності

D Різницю між наступною варіантою і попередньою

Е Процентне відношення між похідними величинами, отриманими при вибіркових і генеральних статистичних дослідженнях

 

9. Аналіз результатів статистичних досліджень включає оцінку вірогідності порівнюваних сукупностей за параметричними та непараметричними критеріями. В яких випадках використовують параметричні критерії?

А Коли ми не знаємо який розподіл ознаки в сукупності

В Коли показник має якісну характеристику

С Коли показник має напівякісну характеристику

D Коли сукупність має кількісні показники та нормальний (симетричний) розподіл ознаки

Е Коли сукупність не відповідає нормальному розподілу ознаки

 

10. Для оцінки вірогідності результатів статистичного дослідження розраховують середні похибки. На що вказує середня похибка середньої та відносної величини?

А Якою мірою результати вибіркового дослідження відрізняють від результатів генеральної сукупності

В На можливу вірогідність середньої величини

С На можливу вірогідність відносного показника

D На методичну похибку

Е На необхідність збільшення кількості числа спостережень

 

11. Методика аналізу результатів статистичного дослідження обов'язково включає оцінку вірогідності отриманих результатів. При якому найбільшому значенні середньої похибки середньої арифметичної ми повинні їй довіряти?

А Середня похибка перевищує середню величину

В Середня величина не менше ніж у 4 рази перевищує свою похибку.

С Середня величина не менше ніж в один раз перевищує свою похибку

D Середня величина не менше ніж у 3 рази перевищує свою похибку.

Е Середня величина і середня похибка рівні між собою.

12.У медико-біологічних дослідженнях часто виникають ситуації, коли необхідно визначити вірогідність розходження поміж окремими показниками з використанням критерію t. Яка величина критерію t підтверджує вірогідність розходження цих показників?

А. Більше 2,0

В. Більше 1,5

С. Більше 2,5

Д. Більше 3,0

Е. Більше 3,5

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 1832

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 7 | Ситуаційні завдання до практичного заняття №7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.