Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття № 16

Тема: Вказівні займенники. Означальні займенники. Відносні займенники. Питальні займенники. Заперечні займенники

I. Визначте відмінок і число займенників: illius, eo, ista, qui, huic,nemĭnem, quōrum, quibus, nullos, quis?, nulla re, nihil, cui, quae, cuius?

II. Провідміняйте словосполучення: ille orātor clarus; haec lex Romāna; idem anĭmal ferox; nullus locus; quae urbs; qui populus; quod nomen.

III. Перекладіть українською мовою:

1. Illa verba semper memoriā tenebuntur. 2. Eius verba semper memoriā tenebuntur. 3. His discipŭlis illi septem colles Romae antīquae noti sunt. 4. In illo monte Romŭlus Romam condĭdit. 5. Hi ipsi tanto studio labōrant. 6. Titus montes altos vidit, montium altitūdo magnum terrōrem ei iniēcit. 7. Non omnes homǐnes de iisdem rebus habent eandem opiniōnem. 8. Non semper iīdem homǐnes de iisdem rebus eădem iudicant. 9. Ignavia corpus hebetat, labor firmat: illa matūram senectūtem, hic longam adulescentiam reddit. 10. Quid carius est quam patria? 11. Quis dicit? – Nemo dicit. 12. Quid vidēmus? – Nihil vidēmus. 13. Quid dulcius hominĭbus est, quam libĕri? 14. Homĭnes interdum non eădem dicunt, quae sentiunt. 15. Nihil est agricultūra melius, nihil dulcius (Cicĕro). 16. Qui probus est, beatus est. 17. Nemo sapientior fuit, quam Socrătes, qui dicēbat: “Hoc unum scio: nihil scio”. 18. Nemo enim omnia scit. 19. Quem poētam magis laudant quam Homērum? 20. Cras flebunt, qui hodie rident.

IV. Визначити відмінкові форми словосполучень:ei consilio, haec verba, illa femina, hoc bellum, eo mari, hi exercitus, eius sensus, is fructus, eādem sententia, eīdem mores, huius discipuli, ipsi amīci, hic mundus, quis hominum, quam urbem, qui flores, quorum populorum, quo verbo.

V. Перекладіть українською мовою:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 629

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
De Circae dolis | Neptunus et Mars

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.