Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Й рік навчання

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Місяць року навчання
1. Розробка програми формувального етапу експерименту до 20 листопада 1-й
2. Отримання дозволів на проведення формувального етапу експерименту до 10 грудня 2-й
3. Проведення формувального етапу експерименту з 10 січня по 01 липня 3-9-й
4. Відвідання методологічного семінару для аспірантів з 15 січня по 15 травня 3-7-й
5. Участь у конференції викладачів лютий 4-й
6. Підготовка тексту статті та рецензування її науковим керівником до 15 березня 5-й
7. Обговорення на кафедрі процесу експериментальної роботи до 20 березня 5-й
8. Представлення тексту II розділу на кафедрі до 1 червня 6-й
9. Підготовка до друку наукової статті до 15 травня 7-й
10. Іспит з методів математичної обробки результатів досліджень до 30 травня 7-й
11. Розгляд тексту II розділу (1-й варіант) на кафедрі до 15 червня 8-й
12. Звіт на кафедрі (проміжна атестація) до 1 червня 8-й
13. Рекомендація до друку наукової статті до 5 вересня 11-й
14. Обговорення тексту II розділу (виправлений варіант) до 10 вересня 11-й
15. Річна атестація до 25жовтня 12-й

Й рік навчання

№№ п/п Зміст роботи Термін виконання Місяць року навчання
1. Обробка результатів експерименту листопад 1-й
2. Проведення додаткових уточнюючих експериментальних досліджень грудень 2-й
3. Оформлення тексту ІІІ розділу лютий 4-й
4. Розгляд текст III розділу (1-й варіант) на кафедру до 30 березня 5-й
5. Виступ на семінарі за матеріалами всіх розділів дисертації до 10 березня 5-й
6. Звіт на кафедрі (проміжна атестація) до 15 квітня 6-й
7. Іспит кандидатського мінімуму із спеціальності до 30 травня 7-й
8. Підготовка до друку у фахових виданнях трьох статей 20-30 травня 7-й
9. Представлення дисертації на кафедрі для ознайомлення та обговорення до 10 червня 8-й
10. Рекомендація роботи до захисту до 10 вересня 11-й
11. Підсумкова атестація до 25 жовтня 12-й

 

 


Додаток П


Читайте також:

  1. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  2. V Засоби навчання
  3. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  4. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  5. Адаптації та навчання
  6. Активний метод навчання
  7. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  8. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  11. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  12. Бінарні методи навчання.




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура обґрунтування теми дисертаційної роботи для аспірантів і здобувачів Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка | Зразок заяви здобувача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.