Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Монополістична конкуренція. Сутність і характерні риси

Більшість реально існуючих галузей організовані як суміш повної конку­ренції та чистої монополії, що утворює монополістичну конкуренцію та олігополію.

Монополістична конкуренція — це такий тип ринкової структури, де:

1. на ринку діє багато продавців і покупців, частка кожного з них в обсягах ринкових продажів не є значною;

2. продукція різних виробників неоднорідна (диференційована);

3. вхід на ринок і вихід з нього є вільними;

4. виробники не взаємодіють між собою;

5. існує повна поінформованість щодо ринкових цін, обсягів та попиту покупців.

Суттєвою характеристикою монополістичної конкуренції є диференціа­ція продукції при досить значній кількості постачальників і майже необме­жених можливостях входження у галузь нових фірм.

Ступінь диференціації продукції невисока — у межах задоволення одна­кових потреб, і досягається за рахунок торгових марок, тобто дещо від­мінної якості продукції, та реклами. Завдяки диференціації споживачі здатні розрізнити на ринку продукцію різних фірм, отже, попит на продукцію окремої фірми вже не є абсолютно еластичним, хоча й залишається високо-еластичним. Це означає, що фірми мають певну ринкову владу і можуть варіювати ціни (дуже обмежено) без ризику втратити всіх покупців. Типовим прикладом монополістичної конкуренції є ринки безалкогольних напоїв, виробів побутової хімії, ліків.


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. Аналіз аварійних ситуацій (аварій), які характерні для підприємств харчової промисловості
  3. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  5. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  7. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  8. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  9. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  10. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  11. Біосфера Землі, її характерні властивості
  12. Бухгалтерський облік: сутність, значення, принципи




Переглядів: 808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделі дуополії і теорія ігор | Прибутковість та збитковість підприємства за монополістичної конкуренції у коротко та довгостроковому періоді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.