Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення кількості робочих днів в будівельному сезоні

 

Календарний період літнього будівельного сезону залежить від кліматичних умов району будівництва (температурного режиму, товщини снігового покрову, інтенсивності та кількості опадів).

Згідно таблиці „Класифікація робіт, в залежності від температури повітря в районі будівництва” (Додаток №1.1) основні дорожньо-будівельні роботи поділяються на групи.

Згідно таблиці „Календарна тривалість будівельного сезону” (Додаток №2) визначають строки будівельних робіт в тій чи іншій області.

Розрахунок зводиться в таблицю 2.1.

 

Таблиця 2.1- Кількість змін на будівництво

Найменування місяців Кількість днів Кількість робочих змін   Кількість змін на будівництво
Календарних Вихідних чи святкових Неробочих по погодних умовах Робочих днів
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
             

 

Колонка №1 заповнюється згідно отриманого будівельного сезону – місяці будівельного сезону.

Колонка №2 заповнюється згідно календаря – кількість календарних днів місяця року будівництва. Підраховується сума календарних днів.

Колонка №3 заповнюється згідно календаря – кількість вихідних і святкових календарних днів в місяці коли ведеться будівництво.

Колонка №4 заповнюється згідно таблиці «Сумарна кількість днів з рясними опадами в теплий період року» (Додаток №3). Обчислюється кількість неробочих днів по погодних умовах.

За теплий період приймається тривалість будівельного сезону для 1 групи робіт в окремій області. Згідно додатку №3 визначається кількість днів з рясними опадами для окремої області.

Складається пропорція і обчислюється кількість неробочих днів по погодних умовах і розподіляється приблизно в колонку №4.

Колонка №5 представляє собою різницю Колонки №2 і суми Колонок №3 і №4.

Колонка №6 заповнюється наступним чином. Згідно тривалості світлового дня приймається кількість робочих змін. Влітку можна приймати 2 зміни, а навесні та восени – 1 зміну.

Колонки №7 та №8 – добуток колонок №5 і №6. Але слід враховувати, що роботи по влаштуванню земляного полотна починаються раніше, а улаштування дорожнього одягу пізніше і тому роботи по влаштуванню земляного полотна закінчуються раніше, а роботи по влаштуванню дорожнього одягу закінчуються пізніше, але в рамках будівельного сезону, тобто приймається заділ в змінах 20 змін. Сума колонки №7 = сумі колонки №8.

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Автоматичне регулювання кількості рідкого холодильного агента,
  9. Автоматичне регулювання кількості рідкого холодильного агента,
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кліматична характеристика району | Визначення періоду розгортання потоку та швидкості потоку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.