МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ
1. Які прошарки населення України виступили у цій революції на боці повсталого козацтва, а які – проти? Чому? 2. Пригадайте, за яких обставин відбулася Переяславська рада. Як можна оцінити характер і правове значення Переяславської угоди? 3. Чи вдалося Б. Хмельницькому створити українську державу? 4. Якими були соціально-економічні та політичні наслідки народної революції під проводом Б. Хмельницького?
ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:
1. Багалій Д.І. Історія Слобідської України. – Харків, 1993. 2. Державно-конституційні традиції у козацьку добу // А.Р.Слюсаренко, М.В.Томенко. Історія української конституції. – К., 1993. – С.7-37. 3. Історія України в особах: ІХ-ХVІІІ ст.. – К., 1993. – С.294-299. 4. Історія України в особах. Козаччина. – К., 2000. – С.5-56. 5. Липинський В. Україна на переломі 1657-1659. Замітки до історії українського державного будівництва в ХVІІ ст. // УІЖ. – 1992. – №2. – С.144-151; №4. – С.133-148. 6. Плохій С. Наливайкова віра:Козацтво та релігія в ранньомодерній Україні. – К.: «Критика», 2006. – 469 с. 7. Степанков В.С. Богдан Хмельницький і проблема державотворення в Україні // УІЖ. – 1991. – №11. – С.127-139. 8. Смолій В.А. Степанков В.С. Богдан Хмельницький. – К., 1995. 9. Сушинський Б. Козацькі вожді України. Історія України в образах її вождів та полководців ХV-ХІХ ст. – Одеса, 1998. 10. Шевчук В. Козацька держава. – К., 1995. – С.106-121. 11. Яворницький Д.І. Історія запорозьких козаків. – Львів, 1993. – Т.3. 12. Яковлева Т.Г. Іван Богун: проблеми біографії // УІЖ. – 2000. – №2. – С. 147-157; №3. – С. 144-152. 13. Яковлева Т.Г. Кримсько-турецький фактор у політиці гетьманів України у 60-ті роки 17 ст. // УІЖ. – 2003. – №2. – С. 14-23.
ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 7
УКРАЇНА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XVII – XVIII СТ.: ПОЛІТИЧНЕ СТАНОВИЩЕ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК
ПЛАН
1. Руїна (1658-1678 рр.): - гетьманування І. Виговського; початок громадянської війни; - Ю. Хмельницький; розподіл України на два гетьманства. 2. Поступове обмеження та ліквідація української державності: - договори з Московським царством І. Брюховецького, Д. Многогрішного, І. Самойловича, І. Мазепи; спроба відновлення державної незалежності під час Північної війни; - обмеження автономних прав Гетьманщини у період гетьманування І. Скоропадського, П. Полуботка та Д. Апостола; ліквідація Гетьманщини. 3. Історичні уроки існування козацької держави.
Читайте також:
|
||||||||
|