Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір транспортного устаткування.

В зв’язку з тим що відстані і об’єми транспортування не великі і враховуючи фізико-механічних властивості порід, для їх перевезення найбільш раціонально застосовувати автомобільний транспорт.

Переваги: велика маневреність, долає значні підйоми.

Недоліки: висока собівартість, залежність роботи від кліматичних умов.

З урахуванням того, що на кар’єрі застосовується на розкривних роботах екскаватор марки КрАЗ-6510 і на видобувних роботах екскаватор марки KOMATSU PC6000-8 та автомобільний транспорт, повинна виконуватись умова забезпечення розміщення в кузові автосамоскида від 3 до 5 ковшів.

 

6.2.Обчислення продуктивності та кількості транспорту.

 

Визначаємо норму виробки екскаватора КрАз-6510 при вийманні розкривних та видобувних порід.

K' /зм

– тривалість зміни в хвилинах(480 хв)

- тривалість підготовчо-заключних операцій (35 хв)

-час на особисті потреби (10 хв)

-час установки самоскида під навантаження (0.5-1 хв)

-об*єм породи в ковші

 

 

Зм.
.
№ докум.
Підпис
Дата
КП.ГС.04.14.ПЗ    
Лист
Лист
- кількість ковшів,що завантажують в автосамоскид

K'-коефіцієнт,що враховує зачистку вибою бульдозером (0.97)

= • 0.77• 8• 0.97=838

= •2.1• 3• 0.97 • 0.97 • 0.95=1224

Визначаємо кількість ковшів ,що завантажується в автосамоскид.

По об*єму кузова:

= ,шт.

- об*єм кузова.

= =3 шт

= =3 шт

По ванжапід*ємності.

= ,шт.

–вантажопід*ємність автосамоскида.

-коефіцієнт розпушення породи.

-коефіцієнт наповнення породи.

-об*ємна маса породи .

= =10 шт.

 

= =4 шт.

Тривалість навантаження автосамоскида:

= ,хв.

 

= =2.6

 

= =1.5

Визначаємо об*єм породи в ковші:

= ,

= ,

= =2.1

Визначаємо кількість робочих екскаваторів:

= ,шт.

-коефіцієнт нерівномірності роботи-1.1

Приймаємо робочий ескаватор КрАЗ-6510

= =19.2 (20 шт)

Приймаємо 2 робочих екскаватора KOMATSU PC6000-8

 

Зм.
.
№ докум.
Підпис
Дата
КП.ГС.04.14.ПЗ    
Лист
Лист
= ,шт.

= =14.5 (15 шт)

 

Визначаємо раціональну вантожопід’ємність автосамоскида на розкривним та видобувним роботах:

=(14.5• E+ a)•

=(14.5•1.1+2)• =9.4 Т.

=(4.5•3.5+3)• =26.5 Т.

де: Е – ємкість ковша екскаватора, м3;

а – коефіцієнт, який залежить від ємкості ковша екскаватора;

а=2 при Е≥3 м3, а=3 якщо Е<3м3;

LТ – середня відстань транспортування, км.

Визначаємо кількість ковшів,що завантажуєть в автосамоскид:

=

=8шт

= =3шт

На розкривних роботах приймаємо автосамоскид КрАЗ-6510 (ємкість кузова 8м3, вантажопідйомність 9.4 т.)

На видобувних роботах приймаємо автосамоскид марки KOMATSU PC6000-8 (ємкість кузова 15 м3, вантажопідйомність 26.5 т.)

6.2.Обчислення продуктивності та кількості транспорту.

Визначаємо тривалість в автосамоскида:

=

= =0.6

= =0.6

Визначаємо тривалість руху автосамоскида:

=60 •

=60 • • 1.1=13хв

 

 

Зм.
.
№ докум.
Підпис
Дата
КП.ГС.04.14.ПЗ    
Лист
Лист
=60 • • 1.1=14хв

-1.1.

Визначаємо повну тривалість рейсу.

= ;хв.

=2.6+14+3+1=20.6 хв.

=1.5+13+3+1=18.5 хв.

Визначаємо продуктивність автосамоскида:

= , .

= =169.8

= =325.05

Кількість робочих автосамоскидів для видобувних та розкривних робіт:

= .

= =19.2 (20 шт.)

= =14.5 (15 шт)


Читайте також:

  1. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  4. Безпека виробничого устаткування.
  5. Більш широкий вибір товарів і послуг
  6. Бюджетні обмеження. Споживчий вибір
  7. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  8. Вибір альтернативних холодоАгентів
  9. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  10. Вибір вентиляційного обладнання
  11. Вибір виду і конструкцій паль і ростверків
  12. Вибір виду транспортного засобу




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Відвалоутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.326 сек.