Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення основних параметрів відвалів.

Враховуючи те, що потужність розкривних порід не велика і складає 46.0 м, приймаємо бульдозерне відвалоутворення. Для виймання розкривних порід застосовують екскаватор марки 330DLCAT, для транспортування автосамоскиди марки КрАЗ-6510 , для планування поверхні після розвантаження автосамоскидів застосовується бульдозер марки Д-253.

При бульдозерному відвалоутворенні висоту відвального уступу приймаємо 24м, §5.4.3. Л-11. Відвал проектуємо одноярусний.

З урахуванням фізико-механічних властивостей розкривних порід кут укосу відвалу приймаємо 350.

Площа під відвал визначається з урахуванням об’ємів розкривних порід, висоти та кількості відвальних ярусів (ст. 421 Л-9).

Визначаємо площу яку займає відвал.

S= .

-об*ємрозкривних порід в межах кар*єру.

- коефіцієнт розпушення- залишковий-1.15.

-висота відвалу.

Β-коефіцієнт площі відвалу- 0.9.

S= =296376,3. .


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Амортизація основних засобів
  12. Амортизація основних засобів




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відвалоутворення. | Охорона праці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.