МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Посвідченого сертифікатом станом на 1 січня 2005 р.
Цивілізований земельний ринок має формуватися еволюційним шляхом, у міру формування його основних елементів: · створення відповідної правової бази; · наявності земель як об'єкта купівлі-продажу; · появи соціально-економічної мотивації виходу на земельний ринок продавців земельних ділянок; · створення необхідної ринкової інфраструктури; · опрацювання і запровадження організаційно-правового механізму оформлення угод та функціонування цивілізованого земельного ринку; · опрацювання й запровадження механізму державного регулювання земельного ринку на різних рівнях управління. Невід'ємною умовою формування і функціонування ринку сільськогосподарських земель є створення його інфраструктури, яка забезпечуватиме:
· організацію та проведення земельних торгів; · здійснення заставних (іпотечних) операцій із земельними ділянками; · функціонування оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земель; · надання консультаційних, посередницьких та інформаційних послуг через консалтингові, ріелторські підприємства і спеціалізовані інформаційні видання; · підготовку в навчальних закладах кваліфікованих кадрів для роботи у сфері ринку землі. У період, коли ринок землі лише формується, вирішальну роль у регулюванні цим процесом має відігравати держава. За нею повинне залишитися право обмежень на оборот земельних ділянок у ринковій сфері, особливо стосовно їх перепродажу, здійснення контролю за ціноутворенням на земельному ринку через відповідне законодавство. Безумовно, що визнання ринкового обороту землі насамперед має спрацювати у напрямі вдосконалення форм господарювання, методології й методики ціноутворення на землю, економічного механізму господарювання, залучення інвестицій через іпотеку землі та міжгалузевого регулювання розвитку народногосподарського комплексу України. Ринкова ціна на земельні ділянки сільськогосподарського призначення формуватиметься при купівлі-продажу їх у міру зростання платоспроможності населення й зрівноваження попиту і пропозиції. Стартовою ціною повинна виступати експертна грошова оцінка, що буде розроблена відповідно до методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 11 жовтня 2002 р. № 1531. При відсутності експертної оцінки для цього можна використовувати діючу нормативну грошову оцінку 1995 року з урахуванням її індексації. Основною умовою запровадження ринку землі є підвищення ступеня її ліквідності, що передбачає забезпечення значних прибутків від використання землі та зростання платоспроможності сільського населення. За таких умов і ціна на землю буде високою. На початковому етапі запровадження ринку земель для одержання середньо- й довгострокових кредитів заставою можуть бути земельні ділянки, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб. Для активізації кредитного забезпечення аграрного виробництва необхідно законодавчо запровадити заставу права оренди землі. Аналіз стану формування ринку земель сільськогосподарського призначення в Україні свідчить, що за існуючого диспаритету цін на промислову і сільськогосподарську продукцію, збитковості виробництва останньої, відсутності законодавчих актів щодо регулювання ринку сільськогосподарських земель можливі спроби розкручування спекулятивно-тіньового ринку. Це може призвести до обезземелення значної частини селян. Тому потрібне ефективне державне регулювання економічного обороту землі, особливо на початковому етапі його функціонування, спрямоване на забезпечення: · формування ринкової інфраструктури, яка опосередковує оборот земельних ділянок; · оподаткування доходів, одержаних від трансакцій на ринку земель; · установлення заборони на відчуження земельних ділянок та обмежень щодо набуття їх у власність; · надання пріоритетних прав на придбання земельних ділянок; · гарантування та захисту прав суб'єктів ринку земель. Дуже важливо на купівлю-продаж сільськогосподарських земель законодавчо ввести ряд жорстких обмежень, наприклад щодо мораторію на 5—7 років купленої земельної ділянки або справляння митних платежів з продажу її в підвищеному розмірі, а, можливо, на початку запровадити дозвільний порядок відчуження земельних ділянок, який застосовують у багатьох цивілізованих країнах світу. Нині ж потрібно ширше використовувати оренду земельних ділянок і земельних часток (паїв), що сприяє руху землі до ефективнішого господаря, який забезпечує одержання селянами-власниками належної орендної плати. Запровадження ринкового обороту сільськогосподарських земель через купівлю-продаж потребує ґрунтовного дослідження і застосування ефективних регуляторних механізмів. З нею метою необхідно невідкладно прийняти Закон України «Про ринок земель» із наперед визначеним терміном уведенім його в дію, наприклад, через 2—3 роки. За цей період мають бути підготовлені всі нормативно-правові акти для реалізації Закону щодо здійснення організаційно-підготовчих заходів. За таких умов можна значною мірою уникнути багатьох прорахунків у ринку землі, стосовно яких існують численні застереження. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|