МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи. Психологія особистості та діяльності викладачаЗмістовий модуль 1. Психологія вищої школи як галузь психології ВСТУП ЗМІСТ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ 087-96 з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» для студентів за спеціальностями
8.092103 «Міське будівництво та господарство» 8.092104 «Технологія будівельних конструкцій, виробів та матеріалів» 8.092101 «Промислове та цивільне будівництво» 8.120101 «Архітектура будівель і споруд» 8.092108 «Теплогазопостачання та вентиляція» 8.092602 «Гідромеліорація» 8.092601 «Водопостачання та водовідведення» 8.090214 «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання» 8.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство» 8.090301 «Розробка родовищ корисних копалин» 8.090220 «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів» 8.070801 «Екологія та охорона навколишнього середовища»
Рекомендовано до друку науково-методичною радою Протокол №1 від 22.09.10
Рівне – 2010
Конспект лекцій з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» для студентів для студентів за спеціальностями 8.092103 «Міське будівництво та господарство», 8.092104 «Технологія будівельних конструкцій, виробів та матеріалів», 8.092101 «Промислове та цивільне будівництво», 8.120101 «Архітектура будівель і споруд», 8.09210«Теплогазопостачання та вентиляція», 8.092602 «Гідромеліорація», 8.092601 «Водопостачання та водовідведення», 8.090214 «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання», 8.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство», 8.090301 «Розробка родовищ корисних копалин», 8.090220 «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів», 8.070801 «Екологія та охорона навколишнього середовища» /С.С. Якубовська. – Рівне: НУВГП, 2010. - с. 40
Упорядник : С.С. Якубовська, канд. педагогічних наук
Відповідальний за випуск: Л.Д. Малевич, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри українознавства, педагогіки і психології
© Якубовська С.С., 2010 © НУВГП, 2010 1. Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи. Психологія особистості та діяльності викладача…………………………………………………...5 2. Тема 2.Психологія особистості студента. Професійне становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою ……………………………….13 3. Тема 3.Психологія студентської групи………………....22 4. Тема 4.Педагогіка вищої школи як галузь педагогіки. Дидактика вищої школи…………………………………27 5. Тема 5. Виховання студентської молоді. Педагогічне спілкування………………………………………………35
Вивчення дисципліни „Педагогіка і психологія вищої школи” передбачає підготовку національної еліти, яка здатна оволодіти освітньо-світоглядною парадигмою гуманітаризації, гуманізації і демократизації вищої освіти, забезпечує різнобічний розвиток особистості викладача і студента ВНЗ. Для успішного здійснення професійної діяльності необхідними є знання про сутність та складові поведінки людини, знання про закономірності перебігу психічних процесів, сутність психічних станів людини, індивідуально-психологічні властивості особистості, а також психологічні (суспільні за своєю внутрішньою сутністю) фактори розвитку міжособистісних та міжгрупових стосунків у вищій школі. Метою вивчення навчальної дисципліни є пізнання закономірностей психічної діяльності та індивідуально-психологічних властивостей особистості; формування потреби в особистісному розвитку, вмінь виявляти психологічні особливості інших людей та будувати позитивні стосунки з оточенням і досягати індивідуальних цілей у процесі навчання, системи психолого-педагогічних знань, які сприятимуть ефективності професійної діяльності, підвищенню психологічної культури викладачів і студентів ВНЗ. Читайте також:
|
||||||||
|