Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи. Психологія особистості та діяльності викладача

Змістовий модуль 1. Психологія вищої школи як галузь психології

ВСТУП

ЗМІСТ

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

087-96

з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи»

для студентів за спеціальностями

 

8.092103 «Міське будівництво та господарство»

8.092104 «Технологія будівельних конструкцій, виробів та матеріалів»

8.092101 «Промислове та цивільне будівництво»

8.120101 «Архітектура будівель і споруд»

8.092108 «Теплогазопостачання та вентиляція»

8.092602 «Гідромеліорація»

8.092601 «Водопостачання та водовідведення»

8.090214 «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання»

8.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство»

8.090301 «Розробка родовищ корисних копалин»

8.090220 «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів»

8.070801 «Екологія та охорона навколишнього середовища»

 

Рекомендовано до друку

науково-методичною радою

Протокол №1 від 22.09.10

 

 

Рівне – 2010

 

Конспект лекцій з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» для студентів для студентів за спеціальностями

8.092103 «Міське будівництво та господарство», 8.092104 «Технологія будівельних конструкцій, виробів та матеріалів», 8.092101 «Промислове та цивільне будівництво», 8.120101 «Архітектура будівель і споруд», 8.09210«Теплогазопостачання та вентиляція», 8.092602 «Гідромеліорація», 8.092601 «Водопостачання та водовідведення», 8.090214 «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання», 8.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство», 8.090301 «Розробка родовищ корисних копалин», 8.090220 «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів», 8.070801 «Екологія та охорона навколишнього середовища» /С.С. Якубовська. – Рівне: НУВГП, 2010. - с. 40

 

 

Упорядник : С.С. Якубовська, канд. педагогічних наук

 

Відповідальний за випуск: Л.Д. Малевич, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри українознавства, педагогіки і психології

 

 

© Якубовська С.С., 2010

© НУВГП, 2010

1. Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи. Психологія особистості та діяльності викладача…………………………………………………...5

2. Тема 2.Психологія особистості студента. Професійне становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою ……………………………….13

3. Тема 3.Психологія студентської групи………………....22

4. Тема 4.Педагогіка вищої школи як галузь педагогіки. Дидактика вищої школи…………………………………27

5. Тема 5. Виховання студентської молоді. Педагогічне спілкування………………………………………………35

 

Вивчення дисципліни „Педагогіка і психологія вищої школи” передбачає підготовку національної еліти, яка здатна оволодіти освітньо-світоглядною парадигмою гуманітаризації, гуманізації і демократизації вищої освіти, забезпечує різнобічний розвиток особистості викладача і студента ВНЗ.

Для успішного здійснення професійної діяльності необхідними є знання про сутність та складові поведінки людини, знання про закономірності перебігу психічних процесів, сутність психічних станів людини, індивідуально-психологічні властивості особистості, а також психологічні (суспільні за своєю внутрішньою сутністю) фактори розвитку міжособистісних та міжгрупових стосунків у вищій школі.

Метою вивчення навчальної дисципліни є пізнання закономірностей психічної діяльності та індивідуально-психологічних властивостей особистості; формування потреби в особистісному розвитку, вмінь виявляти психологічні особливості інших людей та будувати позитивні стосунки з оточенням і досягати індивідуальних цілей у процесі навчання, системи психолого-педагогічних знань, які сприятимуть ефективності професійної діяльності, підвищенню психологічної культури викладачів і студентів ВНЗ.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. V. Завдання.
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  12. Автоматизація метрологічної діяльності




Переглядів: 1670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління реалізацією стратегії | Предмет і основні категорії психології вищої школи як нової галузі психологічної науки. Завдання психології вищої школи на сучасному етапі реформування вищої освіти в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.