Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика галузі

Туристичний бізнес – одна з найбільш динамічних галузей що швидко розвиваються у світовому господарстві. Туризм входить у число трьох найбільших експортних галузей, поступаючись нафтовидобувній промисловості й автомобілебудуванню. На даний час туризм є самою рентабельною сферою світового господарства.

Туристичний бізнес привабливий для підприємців з наступних причин:

- невеликі стартові інвестиції;

- зростаючий попит на туристські послуги;

- високий рівень рентабельності;

- мінімальний строк окупності витрат.

Ефективність туризму складається з наступних аспектів:

1. Туризм – джерело валютних надходжень і засіб для забезпечення зайнятості населення країни.

2. Туризм розширює внески в платіжний баланс країни.

3. Туризм сприяє диверсифікованості економіки, розвиваючи галузі, що обслуговують сферу туризму: будівництво, торгівлю, сільське господарство, виробництво товарів народного споживання, зв'язок тощо.

Крім прибутковості, туризм є могутнім чинником посилення престижу країни. Крім того, туризм має соціальне значення як фактор підвищення освітнього рівня людей.

Туристична галузь впливає на міжнародні зв'язки стабілізуючи відносини між країнами і регіонами.

Сучасна світова спільнота дуже серйозно ставиться до індустрії відпочинку і туризму. Це - напрям бізнесу, який швидко розвивається. Так, 2011 рік виявився на диво туристичним. Кількість мешканців Землі, які вирушили на відпочинок за кордон, сягнула рекордних 760 млн. осіб, що на 10% більше від рівня 2003 року. Головним чинником такої динаміки стало глобальне оздоровлення світової економіки. Позитивну роль відіграли й зменшення загрози епідемій, зниження курсу американського долара щодо євро. Туристичний сектор економіки, попри усі трагічні події, демонструє свою виняткову життєздатність і вміння долати труднощі. За оцінками ЮНВТО питома вага туризму у створенні валового національного продукту (ВНП) країн світу в 2012 році сягне 11 – 12%.

Опосередкований внесок туризму в економіку дорівнює безпосередньому. У 2011 році розвиток цієї сфери світової економіки “стійко продовжувався”. Найшвидше туризм розвивався в країнах Африки, де приріст склав 10%. На другому місці – Азіатсько-тихоокеанський регіон – 7%, на третьому – Америка – 6 %. У 2010 році найбільше туристів відвідало Францію — 78,54 млн. чол.

Почесне перше місце лідера міжнародного туристського бізнесу по прийому туристів займає як і раніше Європейський континент – найбільше перехрестя світових туристських потоків.

Феноменальний сплеск міжнародного туризму є закономірним наслідком процесів, зв'язаних з витисненням промислового виробництва з його домінуючих позицій, що ще вчора були безперечними, і орієнтацієюсвітової економіки більшості держав на виробництво і надання специфічних, широко затребуваних туристських послуг, що відповідають самим вишуканим запитам споживачів.

Найбільш важливим спонукальним мотивом туристських подорожей є чисте середовище проживання, незвичайні пейзажі, природа, що дбайливо і постійно оберігається, і унікальна культурна спадщина народів світу. Туристські подорожі вже сьогодні, а в майбутньому, особливо, “більш не будуть просто відпочинком, в основі їх будуть культурні, релігійні чи етнічні корені, який-небудь вид чи діяльності особливі інтереси”. Узяті окремо сонце, море і золотий пісок пляжів утрачають свою привабливість. На перше місце виходить “активний туризм, пізнавальний туризм, культурний туризм, що знаходиться в гармонії з навколишнім середовищем, що сприяє контактам з іншими людьми, і який, звичайно ж, характеризується високою якістю обслуговування”.

Сучасний стан туристичної галузі: міжнародний та внутрішній туризм, види туризму.

Сегментація туристичного ринку.

Фактори розвитку туристичної галузі та окремих напрямків.

Кількість конкурентів, їхні характеристики – туристичні продукти, цінова, комунікаційна, рекламна, збутова політика.

Оцінка споживачів, показники та рівень мотивації, фактори впливу на споживацьку поведінку.

Тенденції розвитку туристичної галузі.

Сегмент та доля ринку, що належить турпідприємству;

Представити статистичні данні, таблиці, графіки, діаграми для повноцінної оцінки динаміки розвитку галузі та окремих сегментів ринку.

При підготовці бізнес-плану туристичної компанії проводиться аналіз поточної ситуації на туристичному ринку й тенденцій його розвитку. У рамках бізнес-плану може приводитися короткий порівняльний аналіз популярності різних напрямків туристичних поїздок. Також у бізнес-план туристичної компанії включається інформація про динамік видатків на туризм і прогнозі зміни даної величини.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. II.3.3. Общая характеристика
  5. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  10. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  11. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  12. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги» | Загальна характеристика тур підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.254 сек.