МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна характеристика галузіТуристичний бізнес – одна з найбільш динамічних галузей що швидко розвиваються у світовому господарстві. Туризм входить у число трьох найбільших експортних галузей, поступаючись нафтовидобувній промисловості й автомобілебудуванню. На даний час туризм є самою рентабельною сферою світового господарства. Туристичний бізнес привабливий для підприємців з наступних причин: - невеликі стартові інвестиції; - зростаючий попит на туристські послуги; - високий рівень рентабельності; - мінімальний строк окупності витрат. Ефективність туризму складається з наступних аспектів: 1. Туризм – джерело валютних надходжень і засіб для забезпечення зайнятості населення країни. 2. Туризм розширює внески в платіжний баланс країни. 3. Туризм сприяє диверсифікованості економіки, розвиваючи галузі, що обслуговують сферу туризму: будівництво, торгівлю, сільське господарство, виробництво товарів народного споживання, зв'язок тощо. Крім прибутковості, туризм є могутнім чинником посилення престижу країни. Крім того, туризм має соціальне значення як фактор підвищення освітнього рівня людей. Туристична галузь впливає на міжнародні зв'язки стабілізуючи відносини між країнами і регіонами. Сучасна світова спільнота дуже серйозно ставиться до індустрії відпочинку і туризму. Це - напрям бізнесу, який швидко розвивається. Так, 2011 рік виявився на диво туристичним. Кількість мешканців Землі, які вирушили на відпочинок за кордон, сягнула рекордних 760 млн. осіб, що на 10% більше від рівня 2003 року. Головним чинником такої динаміки стало глобальне оздоровлення світової економіки. Позитивну роль відіграли й зменшення загрози епідемій, зниження курсу американського долара щодо євро. Туристичний сектор економіки, попри усі трагічні події, демонструє свою виняткову життєздатність і вміння долати труднощі. За оцінками ЮНВТО питома вага туризму у створенні валового національного продукту (ВНП) країн світу в 2012 році сягне 11 – 12%. Опосередкований внесок туризму в економіку дорівнює безпосередньому. У 2011 році розвиток цієї сфери світової економіки “стійко продовжувався”. Найшвидше туризм розвивався в країнах Африки, де приріст склав 10%. На другому місці – Азіатсько-тихоокеанський регіон – 7%, на третьому – Америка – 6 %. У 2010 році найбільше туристів відвідало Францію — 78,54 млн. чол. Почесне перше місце лідера міжнародного туристського бізнесу по прийому туристів займає як і раніше Європейський континент – найбільше перехрестя світових туристських потоків. Феноменальний сплеск міжнародного туризму є закономірним наслідком процесів, зв'язаних з витисненням промислового виробництва з його домінуючих позицій, що ще вчора були безперечними, і орієнтацієюсвітової економіки більшості держав на виробництво і надання специфічних, широко затребуваних туристських послуг, що відповідають самим вишуканим запитам споживачів. Найбільш важливим спонукальним мотивом туристських подорожей є чисте середовище проживання, незвичайні пейзажі, природа, що дбайливо і постійно оберігається, і унікальна культурна спадщина народів світу. Туристські подорожі вже сьогодні, а в майбутньому, особливо, “більш не будуть просто відпочинком, в основі їх будуть культурні, релігійні чи етнічні корені, який-небудь вид чи діяльності особливі інтереси”. Узяті окремо сонце, море і золотий пісок пляжів утрачають свою привабливість. На перше місце виходить “активний туризм, пізнавальний туризм, культурний туризм, що знаходиться в гармонії з навколишнім середовищем, що сприяє контактам з іншими людьми, і який, звичайно ж, характеризується високою якістю обслуговування”. Сучасний стан туристичної галузі: міжнародний та внутрішній туризм, види туризму. Сегментація туристичного ринку. Фактори розвитку туристичної галузі та окремих напрямків. Кількість конкурентів, їхні характеристики – туристичні продукти, цінова, комунікаційна, рекламна, збутова політика. Оцінка споживачів, показники та рівень мотивації, фактори впливу на споживацьку поведінку. Тенденції розвитку туристичної галузі. Сегмент та доля ринку, що належить турпідприємству; Представити статистичні данні, таблиці, графіки, діаграми для повноцінної оцінки динаміки розвитку галузі та окремих сегментів ринку. При підготовці бізнес-плану туристичної компанії проводиться аналіз поточної ситуації на туристичному ринку й тенденцій його розвитку. У рамках бізнес-плану може приводитися короткий порівняльний аналіз популярності різних напрямків туристичних поїздок. Також у бізнес-план туристичної компанії включається інформація про динамік видатків на туризм і прогнозі зміни даної величини.
Читайте також:
|
||||||||
|