Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теоретико-методичні основи вивчення усних прийомів додавання і віднімання у концентрі “Багатоцифрові числа”.

2. Що ж є основними завданнями вивчення теми “Додавання і віднімання багатоцифрових чисел”? – це узагальнення знань учнів про дії додавання і віднімання, закріплення навичок усного додавання та віднімання, вироблення усвідомлених і міцних навичок письмових обчислень. Враховуючи те, що додавання і віднімання є взаємооберненими діями, вони розглядаються одночасно, бо це створює кращі умови для оволодіння знаннями, вміннями й навичками, для використання прийомів зіставлення і протиставлення. Оскільки ТМО вивчення усних прийомів додавання і віднімання у цьому концентрі не зазнають істотних змін, то це створює передумови для формування у школярів уміння переносити наявні у них знання на нову числову область.

Коли ж розпочинається підготовча робота до вивчення усних прийомів додавання і віднімання у концентрі “Багатоцифрові числа” та в чому вона полягає? – ще у попередньому концентрі і продовжується при вивченні нумерації багатоцифрових чисел. У концентрі “Тисяча” діти ознайомилися з усними прийомами додавання і віднімання, а при вивченні нумерації багатоцифрових чисел система вправ підручника створює належні умови для актуалізації опорних знань, умінь і навичок учнів. З цією метою повторюються усні прийоми додавання і віднімання трицифрових чисел, властивості дій і правила, на які вони спираються, розв'язуються усні вправи виду 8 сот.+6 сот., 2 сот. тис. 5 дес. тис.+7 дес. тис. тощо. Така робота готує учнів до самостійного знаходження та пояснення прийомів обчислень.

Спостереження за роботою вчителів, аналіз даних про рівень оволодіння школярами усними прийомами обчислень свідчить, що діти доволі успішно застосовують набуті при вивченні трицифрових чисел прийоми усних обчислень до чисел, які розглядаються у концентрі “Багатоцифрові числа”. Організація навчальної діяльності дітей при ознайомленні з усними прийомами додавання і віднімання багатоцифрових чисел відрізняється від аналогічної роботи у попередньому концентрі лише ступенем самостійності школярів. Враховуючи сказане, пропонуємо читачам для усвідомлення ТМО роботи над усними обчисленнями з багатоцифровими числами виконати завдання №№ 15-16для самостійної роботи.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  10. V. Вивчення нового матеріалу.
  11. Автододавання та автообчислення.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 856

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретико-методичні основи вивчення додавання і віднімання цілих невід’ємних чисел у концентрі “Тисяча”. | Теоретико-методичні основи вивчення письмових прийомів додавання і віднімання чисел в концентрі “Багатоцифрові числа”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.