Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Малюнок № 13.6.

Які вимоги до побудови кола? – вони залишаються загальними, але при побудові кола слід звернути основну увагу на правильне використання циркуля. Школярі повинні навчитися спочатку відзначати центр кола, потім поставити голку в центр кола та, тримаючись за олівець, провести коло. Якщо вказано радіус кола, то перед тим як будувати коло, потрібно вибрати відповідний розхил циркуля, що відповідає довжині радіуса.

Яка мета введення буквених позначень? – аналіз методичної літератури свідчить, що буквені позначення вводяться для того, щоб:

· ще раз розглянути раніше вивчені геометричні фігури;

· узагальнити властивості цих фігур;

· поступово формувати уявлення про математичну мову;

· коротко та чітко фіксувати результати розв'язування математичних задач;

· стисло формулювати пояснення і задачі тощо.

Які ж букви латинського алфавіту слід застосовувати при позначенні геометричних фігур? – відповідь на це запитання ми дали вище, а тому пропонуємо студентам виконати завдання № 26 для самостійної роботи.

Одним із завдань вивчення геометричного матеріалу є формування уявлень школярів про процес вимірювання величин і формування умінь вимірювати певні величини. Чому ж рівень сформованості уміння вимірювати є невисоким? – проведені дослідження свідчать, що це пояснюється принаймні наступними обставинами: 1) знайомство з вимірюванням довжини зводиться майже виключно до заучування таблиці мір; 2) мало уваги приділяється вивченню прийомів користування вимірювальною лінійкою; 3) зменшується число вправ, пов’язаних з вимірюванням, як у підручнику, так і на уроках.

Щоб позбутися вказаних недоліків слід знайти відповідь на запитання: “Що включає в себе уміння вимірювати довжину?” – аналіз спеціальної літератури дає підставу для висновку про те, що уміння вимірювати довжину включає в себе наступні структурні компоненти:

а) показування прийому довільною міркою, адже завдяки цьому діти переконуються у необхідності різноманітних, але обов’язкових для всіх, одиниць вимірювання;

б) прийом вкладання моделі сантиметра один за другим на відрізку, що вимірюється;

в) прийом послідовного відкладання моделі сантиметра на відрізку;

г) прийом прикладання до відрізка, що вимірюється, лінійки, на якій відсутні числа, що позначають відповідну кількість сантиметрів;

д) прийом прикладання звичайної лінійки.


Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.3.
  10. Малюнок 8.4.
  11. Малюнок 8.5.
  12. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 13.5. | ТМО розвитку просторових уявлень і уяви учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.