Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування інвестиційної стратегії суб’єкта господарювання.

Формування інвестиційної стратегії компанії (фірми) — це досить складний творчий процес, що вимагає високої кваліфікації виконавців. Перш за все, формування стратегії базується на прогнозуванні ряду параметрів (умов) щодо здійснення інвестиційної діяльності, кон'юнктури інвестиційного ринку як у цілому, так і в розрізі окремих його сегментів. Під час формування інвестиційної стратегії провадиться широкий пошук і оцінювання альтернативних варіантів інвестиційних рішень, які найбільше відповідають іміджу компанії і завданням щодо її розвитку.

Певна складність полягає також в тому, що інвестиційна стратегія не є незмінною, а вимагає періодичного коригування з урахуванням змін в зовнішніх умовах (середовищі) і нових можливостей щодо зростання компанії (фірми).

Передумовою формування інвестиційної стратегії є загальна стратегія розвитку компанії (фірми). По відношенню до неї інвестиційна стратегія має підлеглий характер і повинна узгоджуватися з нею щодо цілей і етапів реалізації. При цьому інвестиційна стратегія розглядається як один з головних чинників забезпечення ефективного розвитку компанії відповідно до обраної нею загальної економічної стратегії.

Під інвестиційною стратегією розуміють формування системи довготермінових цілей інвестиційної діяльності компанії (фірми) і вибір найбільш ефективних шляхів її досягнення.

Процес стратегічного управління інвестиційною діяльністю компанії деталізується під час тактичного управління цією діяльністю, через формування інвестиційного портфеля компанії. На відміну від інвестиційної стратегії формування інвестиційного портфеля є середньотерміновим управлінським процесом. У свою чергу процес тактичного управління інвестиційною діяльністю детально завершується під час оперативного управління реалізацією окремих інвестиційних програм і проектів. Таким чином, розробка інвестиційної стратегії — це лише перший етап процесу управління інвестиційною діяльністю.

Процес формування інвестиційної стратегії компанії (фірми) складається з таких етапів (рис. 9.1).

Зупинимося, дещо схематично, лише на окремих проблемах. Так, розробка найефективніших шляхів реалізації стратегічних цілей інвестиційної діяльності здійснюється за двома напрямками (етапи 4 та 4а). Ці етапи є найбільш відповідальними і складними.

Розробка стратегічних напрямків інвестиційної діяльності (етап 4) базується на системі цілей цієї діяльності, під час якої послідовно вирішуються такі задачі:

• визначення співвідношення щодо різних форм інвестування на окремих підперіодах перспективного періоду;

• визначення галузевої спрямованості інвестиційної діяльності;

• визначення раціональної спрямованості інвестиційної ді­яльності.

 

 
 

 

 


Рис. 9.1. Основні етапи формування інвестиційної стратегії.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  3. Адаптація організаційної структури до стратегії
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  7. Алгоритм формування статутного фонду банку
  8. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  9. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  10. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Аналіз ефективності формування і використання запасів




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив інвестиційних проектів на ризик фірми. | Аналіз підгалузей національної економіки щодо інвестицій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.