Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії СДР

Для досягнення поставлених цілей (оцінка, розподіл і контроль виконання робіт) СДР повинна задовольняти наступним критеріям:

Цілеспрямованість. Все діяльності повинні бути спрямовані на досягнення єдиної мети проекту та вести до кінцевого результату.

Незалежність. Між діяльностями в рамках проекту дуже часто існує безліч залежностей. Управляти і контролювати такі діяльності досить складно. Для підвищення керованості проектом будь-яка діяльність має бути визначена до такого рівня детальності, що вона буде завершена без необхідності активної координації з результатами інших діяльностей. Такою ситуацією найкраще керувати шляхом розбиття роботи на рівнрзалежні підмножини.

Визначеність тривалості. Діяльності не повинні бути «Безлімітними» в часі, так як в цьому випадку вони неодмінно розтягнуться, виходячи за межі найгірших очікувань. Тривалість також побічно встановлює очікувану якість результату.

Чіткість розуміння. Діяльність повинна припускати результат, однозначно який розуміється людьми, які будуть виконувати ці роботи. результатом може бути задум, рішення, документ, тест і т.д. Результат повинен бути представлений в чітко розуміється формі (загальний опис, документ за шаблоном, вихідний код відповідно до прийнятих правил оформлення, ...).

Досяжність. Планований результат повинен бути досяжний: встановлені терміни, що виділяються ресурси, кваліфікація виконавців, організація робіт повинні бути реальні і достатні для планованих результатів окремих діяльностей з урахуванням передбачуваного рівня якості.

Відпрацьованість. Більшість розроблюваних проектів супроводжуються створенням чогось нового. Проте, роботи, які призводять до цього створенню, в основному вже проводилися раніше (можливо трохи по іншому, ніж це знадобиться для нового проекту). Відпрацьованість детальних задач сприяє оцінки та розподілу робіт.

 

Питання для контролю знань

1. Метрики проекту

2. Типи проектів та складання планів

3. Структурна декомпозиція робіт.

4. Критерії СДР


 

Лекція №15

Тема: Ризики у IT проектах.

Мета: Визначення поняття ризику, його класифікація та методи аналізу.

Перелік питань, що розглядаються на лекції:

1. Поняття ризику.

2. Категорії ризиків.

3. Ризики, що пов’язані з IT проектами.

4. План керування ризиками.

 

Ризик - це невизначене подія або умова, яку в разі виникнення має позитивне або негативне вплив на репутацію компанії, призводить до придбань або втрат в грошовому вираженні.

Аналіз ризиків виконується після формування проекту, у результаті якого створюється план ризиків, що проглядається й редагується. Головною метою керування ризиками є ідентифікація й контроль за факторами, що зустрічаються рідка, які приводять до варіацій проекту.

Виділяють наступні категорії ризиків:

- Внутрішній, котрий перебуває в сфері впливу менеджера;

- Зовнішній, перебуває поза сфері менеджера проекту.

Внутрішні:

1. Відоме у відомому. (Відсутність спонсора на розробку проекту);

2. Відоме в невідомому. Ризики відомі, але не відомі його реальні прояви для даного проекту.

Приклад: відсутність зв'язку з кінцевим користувачем приводить до ризику, пов'язаному з відсутністю коректності при ідентифікації вимог.

3. Невідоме в невідомому. Ці ризики відомі, знайома категорія ризику, але невідомі його реальні перспективи для даного проекту.

Процес оцінювання ризику підрозділяється на процедури ідентифікації ризику, аналізу й установки пріоритетів.

Керування проектними ризиками

           
     
 



Читайте також:

  1. А) загальні критерії
  2. Алгебраїчні критерії стійкості
  3. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  4. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  5. Види критеріїв оптимальності
  6. Види планів щодо різних критеріїв
  7. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  8. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  9. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  10. Групи та критерії відповідності для права перебувати на спрощеній системі
  11. Для того щоб віднести конкретну країну (або групу країн) до певної соціально-економічної підсистеми, потрібна наявність усіх трьох згаданих критеріїв.
  12. Допоміжні критерії для прийняття рішень щодо завдань категорії А.




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метрики проекту | Ідентифікація ризику Якість аналізу Відстеження й контроль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.