Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальний тренінг

Контрольні запитання

1. Охарактеризуйте сутність і мету інвестицій.

2. Назвіть класифікаційні ознаки інвестицій та види інвестицій стосовно кожної з них.

3. Назвіть джерела фінансування інвестиційної діяльності підприємств.

4. Дайте визначення терміну “управління інвестиціями”.

5. Які завдання управління інвестиціями підприємства ви знаєте?

6. Зформулюйте визначення терміну “реальні інвестиції”. Назвіть їх форми?

7. У чому полягає сутність і мета управління реальними інвестиціями підприємства?

8. Назвіть основні етапи управління реальними інвестиціями підприємства.

9. Напишіть формули, що характеризують показники оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів.

10. Назвіть переваги і недоліки показників оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів.

11. Дайте визначення фінансових інвестицій.

12. Які є форми фінансових інвестицій?

(тис. грн.)

Проекти ІС Р1 Р2 Р3 Р4
А: -20 000
В: -25 000 10 000 20 000

Завдання 7.

Проаналізуйте два альтернативні проекти, якщо вартість капіталу дорівнює 10%: (тис. грн.)

Проекти ІС Р1 Р2 Р3 Р4
А: -100
В: -100

 

Рекомендована література

 

8. Бланк И. А. Финансовый менеджмент: Учебный курс.– 2-е изд., перераб. и доп.–К.: Эльга, Ника-Центр, 2004.– С. 380–468.

9. Бланк И. А. Управление инвестициями предприятия.– К.: Ника-Центр, Эльга. 2003.– С. 7–468.

10. Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Соколов М. О. Управління інвестиціями: Навч. посіб., 2-е вид. перероб. і доп. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2004. – С. 10–222.

11. Бочаров В. В., Леонтьев В. Е. Корпоративные финансы. – СПб.: Питер, 2002. – С. 263–390.

12. Ковалев В. В. Практикум по финансовому менеджменту. Конспект лекций с задачами. – М.: Финансы и статистика, 2002. – С. 140–159.

13. Мелкумов Я. С. Финансовые вычисления. Теория и практика: Учебно-справочное пособие. – М.: ИНФРА–М, 2002. – С. 192–234; 249–297.

14. Музиченко А. С. Інвестиційна діяльність в Україні: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2005. – С. 54–116.

15. Пересада А. А. Управління інвестиційним процесом. – К.: Лібра, 2002. – С. 9–444.

16. Попов В. М., Млодик С. Г., Зверев А. А. Анализ финансовых решений в бизненсе. – М.: КНОРУС, 2004. – С. 92–112.

17. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Издательский дом “Максимум”, 2001. – С. 383–501.

18. Суторміна В. М. Фінанси зарубіжних корпорацій: Підручник. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 329–368.

19. Терещенко О. О. Фінансова діяльність суб’єктів господарювання: Навч. посібник. –К. КНЕУ, 2003. – С. 326–355.

20. Фінансовий менеджмент: Підручник/ Кер. кол. авт. і наук. ред. проф. А. М. Поддєрьогін. – К. КНЕУ, 2005. – С. 275–322.

21. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник. Видання 3-тє, перероб. і доповнене за ред. Г. Г. Кірейцева. – К.: “Центр навчальної літератури”, 2004. – С. 284–349.

 

 


Читайте також:

  1. Алгоритм створення тренінгової програми
  2. Атрибути тренінгу
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  5. ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  6. Етапи проведення тренінгу
  7. Загальне визначення соціально - психологічного тренінгу
  8. Компоненти тренінгового процесу
  9. Комунальний вищий навчальний заклад І рівня акредитації
  10. Мета і завдання тренінгових груп. Роль гри в проведенні тренінгів.
  11. Методика мистецтва як наука і як навчальний предмет
  12. Методика основ економіки як навчальний предмет характеризується об’єктом, завданнями і методами дослідження.




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснення до порядку оформлення списку використаних джерел | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.