МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Додаток ЗЗразок додаткової програми кандидатського іспиту зі спеціальності Теорія і методика професійної освіти»
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
ДОДАТКОВА ПРОГРАМА кандидатського іспиту зі спеціальності _13.00.04 - “Теорія і методика професійної освіти” (шифр і назва спеціальності) Частина друга аспіранта (здобувача) ___Гаврикова_____ ________Михайла Сергійовича_________ (прізвище, ім’я, по батькові) Тема дисертації: “Формування профорієнтаційної компетентності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики"”
Глухів – 2010
Питання програми
Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки. Компетентність. Компетенція. Ключові компетенції. Професійна орієнтація. Профорієнтологія. Система професійної орієнтації. Професійна освіта. Професійна діагностика. Професійна консультація. Професійна активізація. Професійний добір. Професійна адаптація. Професійне виховання. Профорієнтаційна компетентність. Профорієнтаційна спрямованість педагогічної практики. Сучасні інформаційні технології у формуванні профорієнтаційної компетентності майбутнього педагога. Творчі педагогічні проекти як засіб формування компетентності.
ЛІТЕРАТУРА
1. Андреев А.Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философско-методологического анализа / А.Л. Андреев // Педагогика. – 2005. – №4. – С. 19-27. 2. Бібік Н.М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К. : "К.І.С.", 2004. – С. 47-52. 3. Болотов В.А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В.А. Болотов, В.В. Сериков // Лучшие страницы педагогической прессы. – 2004. – №2. – С. 3-10. 4. Дубасенюк О.А. Основи теорії і практики професійної виховної діяльності педагога / О.А. Дубасенюк. – Житомир, 1994. – 187 с. 5. Жумабоев Р.А. Формирование готовности будущих учителей технологии к профориентационной работе в общеобразовательной школе : автореферат дис. ... кандидата педагогических наук : 13.00.01 / ЖумабоевРустам Абдухамитович. – Душанбе, 2007. – 22 c. 6. Зеер Э. Компетентносный подход к модернизации профессионального образования / Э. Зеер, Э. Симанюк // Высшее образование в России. – 2005. – №4. – С. 23-30. 7. Зеер, Э.Ф. Психология профессий : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Э.Ф. Зеер. – М. : Академический проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2003. – 336 с. 8. Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. Наук : 13.00.04 / Л.Г. Карпова // Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. – Х., 2004. – 20 с. 9. Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы / Е.А. Климов. – Казань : Изд‑во КГУ, 1969. – 278 с. 10. Климов, Е.А. Психология профессионального самоопределения : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Е.А. Климов. – М. : Изд. центр «Академия», 2004. – 342 с. 11. Ключевые компетенции и образовательные стандарты : обсуждение доклада А.В. Хуторского на Отделении философии образования и теоретической педагогики РАО 23 апреля 2002 г. – Центр "Эйдос" -[Электронный ресурс] – Режим доступа : 26.03.2003: <www.eidos.ru/news/compet-dis.htm>.- Загл. с экрана. 12. Маркова А.К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя / А.К. Маркова // Педагогика. – 1995. – № 6. – С. 55-63. 13. Петрова Н.И. Индивидуальный стиль деятельности учителя : учебное пособие по спецкурсу / Н.И. Петрова. – Казань : КГПИ, 1982. – 78 с. 14. Платонов К.К. О системе психологии / К.К. Платонов. – М. : Мысль, 1972. – 214 с. 15. Побірченко Н.А. Людина і праця : навч. посіб. для 10 кл. / Н.А. Побірченко, О.П. Сергєєнкова, І.В. Підтілок. – К. : Наш час, 2006. – 180 с. 16. Пометун О.І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О.І. Пометун // Основна школа. – 2005. – №3/4. – С. 51-52. 17. Процко Х.В. Характеристика критеріїв та рівнів сформованості профорієнтаційної компетентності майбутніх вчителів технологій / Х.В. Процко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. – Випуск 71. – Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : ЧДПУ, 2009. – С. 121-124. 18. Пряжникова Е.Ю. Профориентация : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Е.Ю. Пряжникова, Н.С. Пряжников. – М. : Изд. центр «Академия», 2005. – 496 с. 19. Селезнёв В.А.Подготовка будущих учителей к профориентационной работе со школьниками в условиях профилизации школы/Валерий Анатольевич Селезнёв//Учитель Российской школы – ключевая фигура модернизации образования : интернет-конференция 1 марта 2008 – 1 июня 2008 г. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : <http://modern-obraz08.livejournal.com/5963.html> 20. Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе : учебн. пособие для вузов / Д.В. Чернилевський. – М. : ЮНИТО-ДАНА, 2002. – 437 с. 21. Чистякова С.Н. Проблема самоопределения старшеклассников при выборе профиля обучения /С.Н. Чистякова //Педагогика. – 2005. – №1. – С. 19-26. 22. Читалин Н.А. Проблема оптимального соотношения фундаментального и профессионального в содержании начального, среднего и высшего профессионального образования / Н.А. Читалин // Казанский педагогический журнал. – № 2. – 2006. – С. 18 – 20. 23. Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения : метод. пособие / М. Чошанов. – М. : Народное образование, 1996. – 160 с. 24. Шадриков В. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – №8. – С. 28-31.
Читайте також:
|
||||||||||||
|