МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Склад загону для будівництва труб
Роботи по будівництву дорожніх труб із збірного залізобетону згідно таблиці «Класифікації робіт в залежності від температури повітря в районі будівництва» (додаток №1) відносяться до нульової групи. Тобто ці роботи можуть виконуватись при температурі нижче 00С. Тому будівництво штучних споруд планується виконувати у зимові місяці. У відповідності до «Розрахункових показників для складання проектної організації будівництва» склад спеціалізованого загону для будівництва труб приймається у такому складі:
Таблиця 3.1- Склад спеціалізованого загону для будівництва труб
Примітка: 1. При будівництві труб з отвором 2м автомобільний кран КС-2561 повинен бути замінений більш потужнішим КС-3562А. 2. Кількість автомобілів та водіїв визначається дальністю перевезення матеріалів та елементами залізобетонних конструкцій. 3. Дорожні робочі повинні мати суміщені спеціальності по усім видам робіт, що пов’язані з будівництвом труб.
3.3 Розрахунок кількості змін роботи загону по будівництву труб
Згідно завдання необхідно визначити лише кількість змін та склад загону по будівництву труб у погодженні з виконанням земляних робіт та улаштуванням дорожнього одягу поточним методом, так як даний розділ курсового проекту не потребує детального рішення. З цією метою в графі «штучні споруди» на лінійному календарному графіку розбивають кілометраж та умовними позначеннями показують штучні споруди: тип, основні розміри та кількість змін роботи загону по їх будівництву. Це дає змогу відобразити будівництво малих штучних споруд, прив’язуючись до виконання лінійних земляних робіт на календарному графіку будівництва ділянки автомобільної дороги поточним методом. Для виконання цього розділу курсового проекту рекомендовані наступні продуктивності для приведеного вище (табл.3.1) загону по будівництву круглих та овалоїдальних залізобетонних труб, що зведені в таблицю 3.2.
Таблиця 3.2 - Продуктивності загону по будівництву круглих залізобетонних труб
Весь монтаж труб, включаючи укріплення русел, виконується одночасно. Укріплення укосів земляного полотна навколо труб виконується силами загону після зведення насипу. Тому необхідну кількість загонозмін на укріплення русел із таблиці 3.2 приймається з коефіцієнтом 0,5. Розрахунок зводиться в таблицю, що заповнюється наступним чином. Колонки №1,№2,№3 заповнюються згідно завдання курсового проекту. Потребу в змінах роботи спеціалізованого загону визначаємо по таблиці 3.2. Приймається тип труби та укріплення русел. Згідно цього по таблиці 3.2. виконуються розрахунки і заповнюються колонки №4,№5,№6. Колонка №7 - визначення кількості загонозмін для будівництва труби за формулою: , де t – кількість загонозмін l – довжина труби n1 – продуктивність загону по будівництву 1м фундаменту і тіла труби (згідно таблиці 3.2.) n2 – продуктивність загону по монтуванню двох оголовків труби (згідно таблиці 3.2. n3 – продуктивність загону по укріпленню русла труби з урахуванням коефіцієнта 0,5 (з таблиці 3.2.) Колонка №8 – це остаточне значення прийнятих загонозмін.
Таблиця 3.3 - Розрахунок потреби в змінах
3.4 Склад загону для будівництва мостів
Згідно СНіП 2.05.03-84 „Мосты и трубы” автодорожні мости при повній довжині класифікують: до 25 м – малі мости, від 25 до 100 м – середні мости, більше 100 м – великі мости. При будівництві збірних залізобетонних малих і середніх мостів на пальових опорах при довжині прольотів 12, 15, 18, 21 і 24 м рекомендується приймати наступний склад бригади.
Таблиця 3.4 - Склад бригади по будівництву мостів
Продуктивність даної бригади по будівництву залізобетонних автодорожніх мостів залежить від категорії автомобільної дороги і приймається: для доріг І категорії = 0,34 м/зміну; ІІ – 0,62; ІІІ – 0,70; для доріг IV категорії – 0,80 м/зміну.
3.5 Розрахунок кількості змін роботи загону по будівництву мостів
Розрахунок змін роботи загону по будівництву мостів зводиться в таблицю. Колонки №1,№2 заповнюються згідно завдання. Колонка №3 = Колонка№2 / продуктивність бригади по будівництву мостів. Колонка №4 – округлюється. Підраховується сума колонки №4. Розрахунок кількості загонозмін зводиться в таблицю3.5.:
Таблиця 3.5 - Розрахунок кількості загонозмін для будівництва збірних залізобетонних мостів
∑=
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|