Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. В чому полягають характерні особливості розвитку промисловості України на початку ХХ ст.?

2. Назвіть основні монополістичні об’єднання Наддніпрянської України і, зокрема, в Донбасі.

3. Чому на українських землях Столипінська реформа дала кращі результати, ніж на російських?

4. На основі яких громадсько-політичних рухів виникли перші політичні об’єднання в Україні?

5. Які завдання мала розв’язати перша російська революція 1905-1907 рр.? Чи були вони розв’язані?

6. Які цілі переслідували Росія, Німеччина і Австро-Угорщина по відношенню до України в Першій світовій війні?

7. Політичні діячі перших українських політичних партій та громадських організацій (Д. Антонович, М. Міхновський, Є. Чикаленко, С. Єфремов та ін.).

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Бочаров В.В. Хозяйственные итоги столыпинской аграрной реформы в Екатеринославской губернии // Новые страницы в истории Донбасса: С. Кн. 5. – Донецк, 1997. – 60-68.

2. Волковинський В.М. Бойові дії на українських землях у роки Першої світової війни // УІЖ. – 2004. – №4. – С. 38-55.

3. Кругляк Б.А. Промислові монополії і внутрішня торгівля на Україні (1900-1913 рр.) // УІЖ. – 1986. – №1. – С.81-96.

4. Кравченко В. Україна, імперія, Росія. Вибрані статті з модерної історії та історіографії. – К.: «Критика.», 2011. – 542 с.

5. Крутіков В.В. Соціальна структура міської буржуазії України напередодні революції 1905-1907 рр. // ІЖ. – 1992. – №3. – С. 57-66.

6. Куромія Г. Свобода і террор у Донбасі. Українсько-російське прикордоння, 1870-1990-і роки. – К., 2002. – С.111-119.

7. Литвин М.Р., Науменко К.І. Українські січові стрільці. – К., 1992.

8. Лось Ф.Е. Формирование рабочего класса на Украине и его революционная борьба в конце ХІХ в. и в начале ХХ в. – К., 1985.

9. Плохій С. Великий Переділ. Незвичайна історія Михайла Грушевського / Авторизов. переклад з англ. –К.: «Критика», 2011. – 599 с.

10. Сарнацький О.П. Адміністративні й цензурно-судові утиски царизмом легальної періодичної преси українських політичних партій (1907-1910 рр.) // УІЖ – 2005. – №6. – С.66-72.

11. Шморгун П.М. З історії соціал-демократичних організацій України напередодні і в період російської революції 1905-1907 рр. Новий підхід // УІЖ. – 1990. – №2. – С.3-14.

 


КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ПЕРШОГО КРЕДИТУ

 

1. Предмет історії України як навчальної дисципліни. Місце її в гуманітарній освіті майбутніх фахівців.

2. Методологія, конкретні методи вивчення історії України. Історичні джерела і література.

3. Стародавнє населення на території України.

4. Слов’яни в Східній Європі.

5. Київська Русь – перша давньоруська держава. Етапи її розвитку, економіка, політичний устрій, культура, прийняття християнства, історичне значення.

6. Галицько-Волинське князівство: формування, політичний устрій, економіка, історичне значення.

7. Українські землі в складі Литви і Польщі в період середньовіччя. Національне, соціальне та релігійне гноблення українського народу у другій половині ХVІ – першій половині ХVІІ ст.

8. Козацтво в Україні: виникнення, формування, соціальний і національний склад. Історичне значення.

9. Запорозька Січ. Феноменальність. Історичне значення.

10. Козацько-селянські повстання в Україні кінця ХVІ – початку ХVІІ ст. Історичне значення.

11. Національно-визвольна революція українського народу в середині ХVІІ ст.: закономірний характер, етапи, хід. Історичне значення революції.

12. Б. Хмельницький: політичний портрет.

13. Складення української держави в ході національно-визвольної революції: територія, державний устрій, органи влади, соціально-економічні відносини, внутрішня та зовнішня політика.

14. Входження України до складу Московської держави в 1654 р. Переяславська Рада. Березневі статті.

15. П. Орлик та його проект Конституції.

16. Суспільно-політичні події на Україні в добу Руїни (1658-1678 рр.)

17. Поступове обмеження та ліквідація державної автономії в період Гетьманщини.

18. Гетьманщина, її історичне значення.

19. Економічний та соціальний розвиток України у другій половині ХVІІ- ХVІІІ ст.

20. Соціально-економічний розвиток України в першій половині ХІХ ст. Наростання кризи феодально-кріпосницької системи та утвердження капіталістичних відносин.

21. Суспільно-політичний рух в Україні в першій половині ХІХ ст.: перші таємні організації, Кирило-Мефодіївське товариство. Революціонер-демократ Т.Г. Шевченко.

22. Економічний розвиток України у другій половині ХІХ ст.

23. Динаміка соціальної структури українського суспільства у ХІХ ст.

24. Суспільно-політичний і національно-демократичний рух в Україні у другій половині ХІХ ст. – на початку ХХ ст.

25. Економічний і соціальний розвиток України на початку ХХ ст.

26. Україна в революції 1905-1907 рр.

27. Вплив реформ П.Столипіна на економічний та соціальний розвиток України.

28. Україна в роки Першої світової війни.


ДРУГИЙ КРЕДИТ

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. Завдання.
  7. V. Питання для самоконтолю
  8. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ | ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.