Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Історичний перехід до NGN-головний тренд розвитку сучасних телекомунікацій

Лекція № 1. Сучасний стан телекомунікаційних систем та інструктаж до вимірювань.

Конспект лекцій

Міністерство освти та науки України

Міністерство Інфраструктури України

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

 

З дисципліни

Вимірювальні інформаційні системи”

 

Напрям підготовки: 0924 “Телекомунікаційні системи та мережі ”

освітньо-кваліфікаційного рівня: спеціаліст

 

Київ – 2011

 

 

 

План лекції:

1.1. Історичний перехід до NGN- головний тренд розвитку сучасних телекомунікацій.

1.2. Мережі FGN (FN), як результат вдосконалення NGN.

1.3. Мережева модель OSI, як керівництво до вимірювань.

 

 

NGN (англ. Next Generation Network –мережі наступного покоління) – це мультисервісна мережа зв’язку, ядром якої являється опорна IP-мережа, яка надає повну або часткову інтеграцію послуг передачі мовлення, даних та мультимедіа. Реалізує принцип конвергенції послуг зв’язку

[ л.1].

 

 

Рис.1.1 Приклад мережі NGN


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 973

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Правильно визначена мета. | Вимірювальні інформаційні системи та задачі, які вони вирішують.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.