МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність, форми і методи бюджетного фінансуванняБюджетне фінансування - це безповоротне, безвідплатне на¬дання коштів з бюджету. Система бюджетного фінансування охо¬плює принципи, форми та методи надання бюджетних асигнувань суб'єктам господарювання. Незалежно від джерел покриття фінансування здійснюється на основі таких принципів: • плановості - витрати з державного бюджету плануються і визначаються законом про Державний бюджет України на кожний рік. Обсяг витрат та цільове спрямування коштів місцевих бюдже¬тів ухвалюються рішенням сесії відповідних місцевих рад. Витра¬ти з децентралізованих фондів грошових коштів відображаються у фінансових планах і кошторисах витрат установ, балансах доходів і витрат підприємств, об'єднань, міністерств і відомств; • цільового спрямування коштів - кошти передбачаються, надаються та використовуються на суворо визначені цілі та заходи відповідно до затверджених фінансових планів; • безповоротності та безвідплатності фінансування дер¬жавних витрат - надання коштів без прямого їхнього відшкоду¬вання (непряме відшкодування полягає в матеріальному прирості основних фондів для виробничої та невиробничої сфери, перспек¬тивній підготовці кадрів для народного господарства); • ефективного використання коштів - одержання суспільно необхідного результату за мінімальних витрат фінансових ресурсів. Практичне здійснення цього принципу супроводжується вдоско¬наленням форм і методів оперативного управління виробничою та фінансовою діяльністю, розробкою додаткових важелів і стимулів, спрямованих на зменшення витрат й інтенсифікацію виробництва; • оптимального поєднання джерел - при визначенні обсягу фінансування необхідно поєднувати бюджетне фінансування з аль¬тернативними джерелами; • здійснення постійного контролю - застосовується до всіх ви¬робничих, господарських і фінансових операцій у фінансуванні дер¬жавних витрат. Контроль виконання дає можливість виявити недоліки й помилки у фінансовій діяльності, вжити заходів щодо їхнього усу¬нення, а також забезпечує отримання інформації для перспективного й поточного планування державних витрат як при визначенні цільово¬го спрямування коштів, так і при встановленні їхнього обсягу. У теорії і практиці бюджетного фінансування важливе зна¬чення має правильний вибір й обгрунтування відповідних його форм. Форми бюджетного фінансування слід розуміти як способи надання бюджетних коштів на заходи, передбачені у бюджеті від¬повідно до наукових принципів. За наведеними критеріями можна виділити три найважливіші форми: кошторисне фінансування, бю¬джетне інвестування та державні трансферти. Кошторисне фінансування - це надання державою бюджет¬них коштів відповідно до затверджених бюджетів і бюджетних розписів бюджетним установам на цілі, передбачені їхніми осно¬вними фінансовими планами (кошторисами). У цьому визначен¬ні вказується джерело коштів (затверджений бюджет), документ, який регулює розподіл коштів (бюджетний розпис), отримувачі ко¬штів (бюджетні установи) та основний документ, який відображає цілі, на котрі виділяються кошти (кошторис бюджетної установи). Другою формою бюджетного фінансування вважається бю¬джетне інвестування, пов'язане з наданням бюджетних коштів на інвестиційну чи інноваційну діяльність. Бюджетні інвестиції мо¬жуть здійснюватися у вигляді фінансування державних капіталь¬них вкладень, проектного фінансування конкретних інвестиційних проектів, придбання частки акцій чи прав участі в управлінні під¬приємством. У процесі ринкових перетворень цю форму потрібно використовувати насамперед для структурної перебудови еконо¬міки, а також для створення потужної матеріально-технічної бази для соціально-культурної сфери, оборони країни та управління. Третя форма бюджетного фінансування полягає у наданні державних трансфертів (державні субвенції, державні дотації) та державної допомоги населенню. Державні трансферти слід розу¬міти як невідплатні та безповоротні платежі з бюджету юридичним і фізичним особам, які не призначені для придбання товарів чи по¬слуг, надання кредиту або виплати непогашеного боргу. Видатки державного та місцевих бюджетів здійснюються з рахунків, відкритих в органах казначейства.
Читайте також:
|
||||||||
|