МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівки ДО виконання контрольних робітРекомендований навчально-методичний комплекс виконаний згідно з навчальним планом і включає в себе 17 тем (див. пункт 3), які є центральними у « Економічній історії та історії економічних учень». Кожна тема дисципліни структурована наступним чином: 1. Спочатку ставляться теоретичні питання контрольної роботи, де перше – з економічної історії, друге – з історії економічних учень. 2. Друге завдання включає основні поняття, категорії, виражаючи суть теми, без знання яких, послаблюється засвоєння останньої у цілому. 3. У третьому завданні сформульовані поточні тести, які виступають каталізатором засвоєння теми. Саме за такою структурою і сформовані варіанти завдань контрольної роботи але вже за двома темами по кожному з видів робіт (див. пункт 5). У навчально-методичному виданні на основі не упередженого, об’єктивного підходу у вигляді теоретичних питань знайшли відображення розробки великого комплексу проблем, що охоплюють всі сторони економічного життя. До них в даному випадку відносяться питання про три стадії розвитку виробництва і потреб (доіндустріальної, індустріальної і постіндустріальної стадій), типах власності в економічному змісті, процес виробництва нової ( добавленої ) вартості, розподіл доходів у ліберальній ринковій і соціально орієнтованій економіці. Важливу увагу приділено питанням сучасного ринкового господарства – характеристиці системи і типам сучасних ринків, визначенню самого ринку як соціального інституту, правилам конкурентної поведінки фірм на ринку. Працюючи над виданням, рекомендованим до вашої уваги, автори дотримувались наступних принципів. По-перше, хронологічної послідовності змін, що здійснювалися в світовій економіці і науковій думці. По-друге, пріоритетність окремих процесів, визначених за часом і географічно для економічної історії та історії економічних учень світу у цілому. По-третє, обмеженості об’єму видання. І по-четверте, доступності для широкого кола студентів. Із сімнадцяти тем виділених у навчально-методичному виданні, перша – присвячена предмету, методу і функціям вивчення економічної історії та історії економічних учень, періодизації та особливостям структури цієї навчальної дисципліни. Друга тема – охоплює світове господарство і економічну думку доринкової епохи, добу Середньовіччя і меркантилізм. У третій, четвертій та сьомій темах програми мова іде про еволюції класичної школи політичної економії, а у п’ятій , шостій і восьмій темах – про творче надбання противників цього напрямку економічної думки і господарського розвитку. Сутність маржиналізму та особливості формування неокласичного напрямку економічної думки, розвиток світового господарства у другій половині XIX – початку XX ст. знайшли місце у дев’ятій темі. Десята та одинадцята теми навчальної дисципліни присвячені реформістському шляху переходу до індустріальної економіки, первісному нагромадженню капіталу і розвитку економічної думки в Україні та Росії у XIX – на початку XX ст. З дванадцятої по п’ятнадцяту теми дисципліни висвітлюється новітня історія економічної думки і господарство світу у міжвоєнний та повоєнний період (включаючи початок XXI ст.), своєрідність якого полягає в обґрунтуванні доктрин державного регулювання економіки і неокласичному синтезі, розкриваються індустріальні концепції соціального контролю суспільства над економікою, формується загальна характеристика еволюції теорії соціал-демократії. У шістнадцятій та сімнадцятій темах розглядається механізм становлення і розвитку економічної думки в СРСР, перехід до адміністративно-командної економіки та об’єктивні фактори, що обумовлюють трансформацію економіки України у соціально-ринкове господарство. Надані методичні вказівки можуть бути використані студентами всіх економічних спеціальностей заочної форми навчання при вивченні окремих розділів теми і в процесі підготовки до занять з «Основ економічної теорії», «Політичної економії», «Історії економічних учень», «Економічної історії». Читайте також:
|
||||||||
|