МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні вказівки ДО виконання контрольних робітРекомендований навчально-методичний комплекс виконаний згідно з навчальним планом і включає в себе 17 тем (див. пункт 3), які є центральними у « Економічній історії та історії економічних учень». Кожна тема дисципліни структурована наступним чином: 1. Спочатку ставляться теоретичні питання контрольної роботи, де перше – з економічної історії, друге – з історії економічних учень. 2. Друге завдання включає основні поняття, категорії, виражаючи суть теми, без знання яких, послаблюється засвоєння останньої у цілому. 3. У третьому завданні сформульовані поточні тести, які виступають каталізатором засвоєння теми. Саме за такою структурою і сформовані варіанти завдань контрольної роботи але вже за двома темами по кожному з видів робіт (див. пункт 5). У навчально-методичному виданні на основі не упередженого, об’єктивного підходу у вигляді теоретичних питань знайшли відображення розробки великого комплексу проблем, що охоплюють всі сторони економічного життя. До них в даному випадку відносяться питання про три стадії розвитку виробництва і потреб (доіндустріальної, індустріальної і постіндустріальної стадій), типах власності в економічному змісті, процес виробництва нової ( добавленої ) вартості, розподіл доходів у ліберальній ринковій і соціально орієнтованій економіці. Важливу увагу приділено питанням сучасного ринкового господарства – характеристиці системи і типам сучасних ринків, визначенню самого ринку як соціального інституту, правилам конкурентної поведінки фірм на ринку. Працюючи над виданням, рекомендованим до вашої уваги, автори дотримувались наступних принципів. По-перше, хронологічної послідовності змін, що здійснювалися в світовій економіці і науковій думці. По-друге, пріоритетність окремих процесів, визначених за часом і географічно для економічної історії та історії економічних учень світу у цілому. По-третє, обмеженості об’єму видання. І по-четверте, доступності для широкого кола студентів. Із сімнадцяти тем виділених у навчально-методичному виданні, перша – присвячена предмету, методу і функціям вивчення економічної історії та історії економічних учень, періодизації та особливостям структури цієї навчальної дисципліни. Друга тема – охоплює світове господарство і економічну думку доринкової епохи, добу Середньовіччя і меркантилізм. У третій, четвертій та сьомій темах програми мова іде про еволюції класичної школи політичної економії, а у п’ятій , шостій і восьмій темах – про творче надбання противників цього напрямку економічної думки і господарського розвитку. Сутність маржиналізму та особливості формування неокласичного напрямку економічної думки, розвиток світового господарства у другій половині XIX – початку XX ст. знайшли місце у дев’ятій темі. Десята та одинадцята теми навчальної дисципліни присвячені реформістському шляху переходу до індустріальної економіки, первісному нагромадженню капіталу і розвитку економічної думки в Україні та Росії у XIX – на початку XX ст. З дванадцятої по п’ятнадцяту теми дисципліни висвітлюється новітня історія економічної думки і господарство світу у міжвоєнний та повоєнний період (включаючи початок XXI ст.), своєрідність якого полягає в обґрунтуванні доктрин державного регулювання економіки і неокласичному синтезі, розкриваються індустріальні концепції соціального контролю суспільства над економікою, формується загальна характеристика еволюції теорії соціал-демократії. У шістнадцятій та сімнадцятій темах розглядається механізм становлення і розвитку економічної думки в СРСР, перехід до адміністративно-командної економіки та об’єктивні фактори, що обумовлюють трансформацію економіки України у соціально-ринкове господарство. Надані методичні вказівки можуть бути використані студентами всіх економічних спеціальностей заочної форми навчання при вивченні окремих розділів теми і в процесі підготовки до занять з «Основ економічної теорії», «Політичної економії», «Історії економічних учень», «Економічної історії». Читайте також:
|
||||||||
|