Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування та обслуговування гарантованого державного боргу

Держава може бути гарантом повернення кредитів. За гаран¬тованими позиками уряд реально несе фінансову відповідальність тільки в разі неплатоспроможності боржника.

В Україні, як і в багатьох інших державах, практикується державне гарантування позик. Залучення зовнішніх кредитних ресурсів під гарантії Уряду України є вимушеним кроком: через економічну нестабільність нерезиденти, як правило, не ризику¬ють мати справу з українськими підприємствами на основі пря¬мих зв'язків.

Загалом порядок надання державних гарантій із забезпечення боргових зобов'язань українських позичальників регламентується Бюджетним кодексом України.

Гарантії Кабінету Міністрів України надаються винятково на умовах платності, строковості, майнового забезпечення та зу¬стрічних гарантій, отриманих від інших суб'єктів.

Суб'єкти господарювання, щодо яких приймається рі¬шення про надання державних гарантій за їхніми борговими зобов'язаннями, подають зустрічні, безвідзивні та безумовні га¬рантії банків, які упродовж трьох останніх років додержуються встановлених

При вкладенні у великі підприємства зовнішніх кредитних ресурсів, отриманих під гарантію Уряду України, суттєво уповіль¬нюється їхня окупність.

Основою такого механізму мають бути критерії ефективного використання позик.

Гарантії уряду надаються для забезпечення зобов'язань віт¬чизняних підприємств щодо погашення іноземних кредитів, які за¬лучаються у формі:

• кредитів (кредитних ліній), наданих Україні іноземними дер¬жавами, міжнародними фінансовими організаціями та інозем¬ними банками відповідно до міжнародних договорів України;

• міжбанківських кредитних ліній, оформлених за рішенням Уряду України банками - агентами Кабінету Міністрів Укра¬їни з іноземними банками та міжнародними фінансовими ор¬ганізаціями.

Часто виникають проблеми щодо виконання зобов'язань ві¬тчизняних позичальників перед іноземними кредиторами і дер¬жавою з приводу державних і гарантованих державою кредитів. Погіршення фінансового стану українських підприємств змен¬шує їхні можливості своєчасно забезпечити виконання взятих ними зобов'язань за іноземними кредитами, гарантованими уря¬дом. У разі виникнення простроченої заборгованості за такими кредитами платежі здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України.

Законодавством України передбачено відповідальність пози¬чальників, яким було надано кредит з державного бюджету чи під державні гарантії, у разі несвоєчасного обслуговування або повер¬нення кредиту.

Бюджетним кодексом України визначено, що в разі невико¬нання юридичними особами власних зобов'язань щодо погашення та обслуговування кредитів, наданих з державного бюджету або під державні гарантії, застосовується механізм стягнення цієї за¬боргованості в порядку, передбаченому законодавством щодо стяг¬нення не внесених у строк податків і неподаткових платежів, у т. ч. погашення такої заборгованості за рахунок майна боржників. Ор¬ганом стягнення простроченої заборгованості перед державою за позиками, наданими з державного бюджету або під державні га¬рантії, є Державна податкова служба. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою не поширюється.



Читайте також:

  1. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  2. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  3. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  4. Адміністрування податкового боргу
  5. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  6. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  7. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  8. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  9. Алгоритм формування статутного фонду банку
  10. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  11. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обслуговування державного боргу за рахунок коштів Державного бюджету України | Складання проектів бюджетів у контексті бюджетного планування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.