МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Складання проектів бюджетів у контексті бюджетного плануванняБюджетний процес та його етапи Бюджетний процес- це регламентований бюджетним зако¬нодавством процес складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їхнє виконання, а також контролю за до¬триманням бюджетного законодавства. Бюджетний кодекс України визначає такі стадії бюджетного процесу: 1) складання проектів бюджетів; 2) розгляд проекту та прийняття закону про Державний бюд¬жет України (рішення про місцевий бюджет); 3) виконання бюджету, в т. ч. внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет); 4) підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету і при¬йняття рішення щодо нього. На всіх стадіях бюджетного процесу здійснюються контроль за дотриманням бюджетного законодавства, аудит та оцінювання ефективності управління бюджетними коштами відповідно до за¬конодавства. Учасниками бюджетного процесу є органи, установи та посадові особи, наділені бюджетними повноваженнями (права¬ми та обов'язками з управління бюджетними коштами). Тривалість стадій бюджетного процесу різна в окремих кра¬їнах, але в більшості випадків весь процес триває в середньому близько 2 років. Бюджет складається на рік. Цей період має на¬зву бюджетного періоду, він в Україні збігається з календарним роком. Проте є ряд держав, в яких бюджетний рік не збігається з календарним. Наприклад, у США бюджетний рік триває з 1 жовтня по ЗО вересня, у Швеції - з 1 липня по ЗО червня, в Японії - з 1 квітня по 31 березня.
Складання проекту бюджету є першою стадією бюджетного процесу. Розробляє проект закону про Державний бюджет Украї¬ни Кабінет Міністрів. Міністерство фінансів України відповідає за складання проекту закону про Державний бюджет України, визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту Державного бюджету України та прогнозу Державного бюд¬жету України на наступні за плановим два бюджетні періоди. Міністерство фінансів України спільно з іншими центра¬льними органами виконавчої влади розробляє проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період та до 20 березня року, що передує плановому, подає його на розгляд до Кабінету Міністрів України. Національний банк України до 15 березня року, що передує плановому, подає до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України прогнозні монетарні показники на наступний рік та до 1 квітня року, що передує плановому, - проект кошторису дохо¬дів і витрат Національного банку України на наступний рік, які використовуються для складання проекту закону про Державний бюджет України. Кабінет Міністрів України не пізніше 1 квітня розглядає та схвалює проект Проект Основних напрямів бюджетної політи¬ки на наступний бюджетний період ґрунтується на прогнозних і програмних документах економічного та соціального розвитку Для підготовки проекту Державного бюджету України Мініс¬терство фінансів України розробляє і доводить до головних роз¬порядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів у строки, визначені Міністерством фінансів України. Ін¬струкції з підготовки бюджетних запитів можуть запроваджувати організаційні, фінансові та інші обмеження, яких зобов'язані до¬тримуватися всі розпорядники бюджетних коштів у процесі під¬готовки бюджетних запитів. Міністерство фінансів України подає Кабінету Міністрів України для розгляду проект закону про Державний бюджет Укра¬їни та вносить пропозиції щодо строків і порядку розгляду цього проекту в Кабінеті Міністрів України. Разом з проектом закону про Державний бюджет України, схваленим Кабінетом Міністрів України, подаються: 1) пояснювальна записка до проекту закону про Державний бюджет України; 2) прогнозні показники Зведеного бюджету України (в т. ч. оцінку Державного бюджету України та місцевих бюджетів) відпо¬відно до бюджетної класифікації, а також зведений баланс фінан¬сових ресурсів України; 3) перелік пільг з податків і зборів (обов'язкових платежів) із розрахунком втрат доходів бюджету від їхнього надання; 4) переліки та обсяги коштів за державними цільовими про¬грамами, які головні розпорядники коштів державного бюджету вмістили в бюджетних програмах, передбачених у проекті закону про Державний бюджет України; 5) зведення та структура державних боргових і гарантійних зобов'язань на поточний і наступні бюджетні періоди до повного погашення таких зобов'язань, у т. ч. обсяг видатків на обслугову¬вання державного боргу; 6) план державних запозичень на наступний бюджетний пері¬од, а також перелік інвестиційних програм (проектів), під які мо¬жуть надаватися державні гарантії у наступному бюджетному пе¬ріоді. План державних запозичень на наступний бюджетний період має охоплювати перелік кредитів (позик) із зазначенням кредито¬рів, видів, мети, назви валюти, строку і процентної ставки держав¬них запозичень, а також стану укладання кредитних договорів; 7) пояснення головних розпорядників бюджетних коштів до проекту Державного бюджету України на підставі бюджетних за¬питів за формою, визначеною Міністерством фінансів України (по¬даються до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету); 8)протокол про результати консультацій Кабінету Міністрів України з всеукраїнськими асоціаціями органів місцевого само¬врядування; 9)інформація щодо врахування пропозицій Ради національної безпеки і оборони України до проекту закону про Державний бю¬джет України за статтями, пов'язаними із забезпеченням національ¬ної безпеки й оборони України (з вмотивованим обґрунтуванням); 10)інші матеріали. 12.3. Розгляд і затвердження бюджетів України щороку подає до Верховної Ради проект закону про Дер¬жавний бюджет України на наступний рік не пізніше 15 вересня поточного року. Разом з проектом закону подається доповідь про хід виконання Державного бюджету України поточного року. Поданий Кабінетом Міністрів України проект закону про Державний бюджет України на наступний рік надається народним депутатам для ознайомлення не пізніше, ніж за чотири дні до його представлення у Верховній Раді України. Проект закону про Дер¬жавний бюджет України на наступний рік Верховній Раді України представляє на її пленарному засіданні міністр фінансів не пізні¬ше, ніж Проект закону про Державний бюджет України на наступний рік розглядається за процедурою трьох читань. Розгляд у першому читанні проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік починається з доповіді голови комітету, який відає питаннями бюджету, щодо висновків і пропо¬зицій до законопроекту та результатів його розгляду. Розгляд про¬екту закону про Державний бюджет України на наступний рік у першому читанні проводиться за процедурою повного обговорен¬ня з урахуванням особливостей, передбачених у цій статті. Після завершення розгляду законопроекту в першому читанні ставляться на голосування загалом висновки та пропозиції до проекту зако¬ну про Державний бюджет України на наступний рік, підготовлені бюджетним комітетом. Розгляд у другому читанні проекту закону про Державний бюд¬жет України на наступний рік починається з доповіді міністра фінан¬сів щодо доопрацьованого з урахуванням Бюджетних висновків Вер¬ховної Ради проекту закону. За результатами постатейного голосування проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік Верховна Рада може ухвалити рішення про прийняття його в другому читанні або спрямування до Кабінету Міністрів України для підготовки на по¬вторне друге читання. Під час розгляду в другому читанні проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік Верховна Рада затверджує загальний обсяг дефіциту (профіциту), доходів і видатків Державного бюджету України, розмір мінімальної заро¬бітної плати та рівень забезпечення прожиткового мінімуму на на¬ступний бюджетний період, обсяг міжбюджетних трансфертів та інші положення, необхідні для формування місцевих бюджетів Третє читання проекту закону про Державний бюджет Украї¬ни на наступний рік починається з доповіді голови комітету, який відає питаннями бюджету, та співдоповіді міністра фінансів щодо: У разі, якщо рішення про прийняття проекту закону про Дер¬жавний бюджет України на наступний рік із запропонованими пропозиціями комітету, який відає питаннями бюджету, загалом не прийнято, проводиться голосування щодо кожної пропозиції, за¬пропонованої комітетом, який відає питаннями бюджету. У разі неприйняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік загалом цей проект закону за рішенням Вер¬ховної Ради спрямовується на повторне третє читання з визначенням строків його наступного розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради. Місцеві бюджети затверджуються на сесіях відповідних рад: • бюджет Автономної Республіки Крим, обласні та районні бюджети, міські (міст Києва і Севастополя, міст республікан¬ського Автономної Республіки Крим та міст обласного зна¬чення) - за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної обласної, районної чи міської ради не пізні¬ше, ніж у двотижневий строк після офіційного опублікування закону про Державний бюджет України; • міські (міст районного значення) бюджети, районні у містах (якщо такі створено), селищні та сільські бюджети - за рішен¬нями міської, районної в місті, селищної або сільської ради не пізніше, ніж у двотижневий строк після затвердження район¬ного чи міського бюджету.
Читайте також:
|
||||||||
|