МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМета дисципліни «Бізнес-планування ЗЕД авіаційного підприємства» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту уявлень щодо специфіки застосування бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяльності авіаційного підприємства, ознайомленні із міжнародними вимогами оформлення бізнес-плану та напрямками його застосовування в залежності від комерційних інтересів АП. Основним завданням дисципліни «Бізнес-планування ЗЕД авіаційного підприємства» є розкриття місця і ролі авіаційного менеджера у плануванні бізнес-процесів авіаційних підприємств і організацій, що працюють на зовнішніх ринках. У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен знати: - принципи організації бізнес-планування діяльності авіаційного підприємства; - міжнародні вимоги до структури та оформлення бізнес-плану; - напрямки застосування бізнес-плану авіаційним підприємством; - методи аналітики фінансово-економічного стану авіаційного підприємства; - види та особливості авіаційних послуг та робіт на міжнародному ринку; - систему складання маркетингового плану розвитку та діяльності авіаційного підприємства на зовнішньому ринку; - підходи до представлення організаційної структури авіаційного підприємства, міжнародних агентств та представництв, кадрової політики; - інтегративні підходи визначення економічної ефективності від впровадження проекту; - шляхи застосування бізнес-планування в залежності від життєвого циклу авіаційного підприємства.
вміти: - проводити дослідження та відбір показників, систематизувати й аналізувати необхідну інформацію; - здійснювати пошук необхідної інформації засобами Інтернет, у довідковій та періодичній літературі фахового напрямку; - систематизувати, аналізувати та оформлювати інформацію у вигляді індивідуального проекту-бізнес-плану; - складати доповідь за результатами пошуку; - застосовувати сучасні програмні продукти у розробці та оформленні бізнес-плану; - проводити презентацію та публічний виступ.
Читайте також:
|
||||||||
|