Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета дисципліни «Бізнес-планування ЗЕД авіаційного підприємства» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту уявлень щодо специфіки застосування бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяльності авіаційного підприємства, ознайомленні із міжнародними вимогами оформлення бізнес-плану та напрямками його застосовування в залежності від комерційних інтересів АП.

Основним завданням дисципліни «Бізнес-планування ЗЕД авіаційного підприємства» є розкриття місця і ролі авіаційного менеджера у плануванні бізнес-процесів авіаційних підприємств і організацій, що працюють на зовнішніх ринках.

У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен

знати:

- принципи організації бізнес-планування діяльності авіаційного підприємства;

- міжнародні вимоги до структури та оформлення бізнес-плану;

- напрямки застосування бізнес-плану авіаційним підприємством;

- методи аналітики фінансово-економічного стану авіаційного підприємства;

- види та особливості авіаційних послуг та робіт на міжнародному ринку;

- систему складання маркетингового плану розвитку та діяльності авіаційного підприємства на зовнішньому ринку;

- підходи до представлення організаційної структури авіаційного підприємства, міжнародних агентств та представництв, кадрової політики;

- інтегративні підходи визначення економічної ефективності від впровадження проекту;

- шляхи застосування бізнес-планування в залежності від життєвого циклу авіаційного підприємства.

 

вміти:

- проводити дослідження та відбір показників, систематизувати й аналізувати

необхідну інформацію;

- здійснювати пошук необхідної інформації засобами Інтернет, у довідковій та

періодичній літературі фахового напрямку;

- систематизувати, аналізувати та оформлювати інформацію у вигляді індивідуального проекту-бізнес-плану;

- складати доповідь за результатами пошуку;

- застосовувати сучасні програмні продукти у розробці та оформленні бізнес-плану;

- проводити презентацію та публічний виступ.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАТВЕРДЖУЮ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.