Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття про методи оцінки ефективності технічних заходів та інвестиційних проектів

Перед проведенням оцінки ефективності визначається суспільна значи­мість проекту (програми). Суспільно значущими вважаються великомасштаб­ні, народногосподарські і глобальні проекти.

Далі оцінка проводиться в два етапи.

На першому етапі розраховують показники ефективності проекту в ці­лому. Ціль цього етапу - агрегована економічна оцінка проектних рішень І створення необхідних умов для пошуку інвесторів. Для локальних проектів оцінюється тільки їхня комерційна ефективність і, якщо вона виявляється при­йнятною, рекомендується безпосередньо переходити до другого етапу оцінки. Для суспільно значущих проектів оцінюється, у першу чергу, їхня суспільна ефективність. При незадовільній соціальній ефективності такі проекти не ре­комендуються до реалізації і не можуть претендувати на державну підтримку.

Якщо ж соціальна ефективність проекту виявляється достатньою, оціню­ється його комерційна ефективність. При недостатній комерційній ефективно­сті суспільно значущого інвестиційного проекту рекомендується розглянути можливість застосування різних форм його підтримки, що дозволили б підви­щити комерційну ефективність Програми до прийнятного рівня.

Якщо джерела й умови фінансування уже відомі, оцінку комерційної ефек­тивності проекту роблять за узгодженням з інвестором.

Другий етап оцінки здійснюють після розроблення схеми фінансування. На цьому етапі уточнюється склад учасників і визначаються можливість фі­нансової реалізації й ефективність участі в проекті кожного з них (регіональна і галузева ефективність, ефективність участі в проекті окремих підприємств і акціонерів, бюджетна ефективність і ін.).

Для локальних проектів на цьому етапі визначають ефективність участі в проекті окремих підприємств-учасників. ефективність Інвестування в акції таких акціонерних підприємств і ефективність участі бюджету в реалізації проекту (бюджетна ефективність). Для суспільно значущих проектів на цьому етапі, у першу чергу, визна­чають регіональну ефективність, і у випадку, якщо вона задовільна, подаль­ший розрахунок роблять так само, як і для локальних проектів. При необхідно­сті на цьому етапі може бути оцінена і галузева ефективність проекту.

Особливості оцінки ефективності на різних стадіях розробки і здійс­нення проекту. Оцінка ефективності інвестиційного проекту повинна здійс­нюватися на стадіях:

• розробки інвестиційної пропозиції і декларації про наміри (експрес-оцінка інвестиційної пропозиції);

•розробки "Обґрунтування інвестицій";

•розробки техніко-економічного обґрунтування;

•здійснення інвестиційного проекту (економічний моніторинг).

Принципи оцінки ефективності програм (проектів) однакові на всіх стаді­ях. Оцінка може розрізнятися по видах розглянутої ефективності, а також по набору вихідних даних і ступеня подробиць їхнього опису.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  12. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран




Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 10 | Показники ефективності - загальна і порівняльна ефективність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.