Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прийоми

Температура

Дія на гостей за доп. тепла чи холоду. ЦЕ треба враховувати. В печерах холодно, деяким навіть душно. В деяких музеях це використовують як засіб оформлення.

 

Експозиція у фокусі. Це досить традиційна, але із сучасними змінами.

Музей однієї картини – там взагалі одній картині вся увага приділена. Але зараз мається на увазі не музей одного експонату, але музей кількох експонатів. Маємо і одне, і інше явище. Не в чистому вигляді, як будь-яка концепція.

 

Луцьк, Музей волинської ікони!!!!! Холмська ікона там важлива

 

Іноді, коли церковні свята, то цю ікону виносять з приміщення музею, розміщують біля музею – це виставлення однієї ікони.

Виставка була в Лаврі ікони Андрія Первозванного. В перший тиждень грудня проводять могилянські читання. Лавра співпрацює з рядом шкіл, проводять заходи для цих шкіл протягом цього тижня. Там є на зразок МАН щось. Виставки для дітей. І ця виставка однієї ікони – для тих дітей. Одна ікона, екскурсія до неї, але вимоги для такої екскурсії. Текст буде стосуватися лише цієї ікони, а не інших ікон. Вимоги до екскурсії:

  • група має сидіти, передбачити треба місця для сидіння. Картину найкраще розглядати з відстані, що = 2 діагоналям картини, тобто там треба стільці ставити. Ось як в хату картини підбирати – щоб центр кімнати, чи місця для сидіння, був не ближче ніж дві діагоналі картини.
  • кольорова, світлова гама має створювати ефект запрошення. Поєднання червоного кольору з іншим яким-небудь утворює ефект запрошення.

 

 

взагалі якщо є щось в залі, що треба розглядати більше 10 хв, там мають бути місця для сидіння.

 

після того, як зрозуміли, що нераціонально музей одної речі робити, і є такий варіант – сидять люди в залі і замовляють, які картини хочуть дивитися, а інші люди носять їм картини з фонда. Це типу в Європі робиться, але точно невідомо.

Інший варіант: одна стіна – одна картина. І вже не один експонат в одному приміщенні.

Ще в холі можуть бути експонати.

 

Коли кілька експонатів, то починають експериментувати зі світлом. Якщо одна стіна і одна картина, то те, що стіни робимо затемненими, а виділяємо експонати світлом – прийом підкреслення. А може бути навпаки: експонати затемнені, а яскраво освітлений простір між експонатами (експозиційний простір).

 

Варто враховувати не лише експозицінйий простір, а й той, що за межами зали. Музейна територія. Треба, щоб те. що за музеєм, логічно продовжувало експозицію. Можна в вікно вставляти картінку, щоб було враження, що це краєвид – щоб не видно було поганий краєвид, що у вікні. Дехто вважає, що кіоски мають бути на території, деякі – що великі експонати, десь іще рекламні щити. Дерева, кольорову гаму треба підібрати це дизайнер має робити, за одну пару такого не пояснюють, дизайнери цьому 5 років вчаться.

 

Може бути ще проблемне угрупування експонатів, до якого пізніше звертатимемось.

 

Короче, типи компонування:

  • Один експонат
  • Одна стіна-один експонат
  • Носити експонати з фондів
  • Проблемне угрупування

 

Останнє – бо в фондах набагато більше, ніж експонують, тому і намагаються якомога більше показати. Зараз в традиційних музеях – розвантаження експозиції. Щоб не лякались, що забагато в залі.

 

Тенденції, повязані з фокусуванням на одній речі:

  • розвантаження
  • індивідуальний підхід до експонування окремих творів
  • створення оптимальних умов для сприйняття (щоб бліків не було)
  • створення комфортних умов для глядача (щоб можна було посидіти)
  • інтерактивні експозиції – тепер використовуються в музеях різного профілю, єдине, що в деяких з цих музеїв ці експозиції менше чи більше розроблені

 

Перші інтерактивні експозиції – в музеях природничого профілю. В чому суть? Оскільки є різні канали надходження інформації, то треба давати людям потрогати – тоді краще буде запамятовуватись. Звичайно, не всі експонати можна трогати. Але ті, які можна трогати, використовують, плюс використовують макети, муляжі, додаткові матеріали. Науково-допоміжні матеріали в таких експозиціях переважають. І там завжди є консультант. Він пояснює, з чого почати, що показати дорослому, а що – дитині. Консультант надає інфо, відповідає на питання, перевіряє відповідність завдань, якщо якісь завдання є. Музей Тімєрязєва в Москві природничий – перші опублікували те, що вони зробили, але вони не перші зробили. «Кімната відкриттів» у них. Це насамперед для дітей, але для дітей різного віку. Самі маленькі: дупло дерева, в ньому білочка, її запаси, і треба було пролізти в дупло, подивитись, що їсть білочка. Біля дупла була сова, і діткам, які вчились писати, треба було знайти помилки, які зробила сова в тексті. Одне зі завдань: вчимось читати сліди. Малюнки тварин на стенді, поряд з твариною – табличка з відбитком лапи, а потім – малюнок з різними слідами, і треба було знайти, які сліди кому належать. Потім питання, чия шубка. Якщичок зі шматками хутра, пощупати всліпу і сказати, чиє це хутро.

 

В художньому музеї можна змальовувати картини – це теж інтерактив і теж канал дотику. В художніх музеях не так просто інтерактив зробити, але можна. В історичному музеї можна спробувати з розвалу горщика склеїти горщик. Так вони більше уявлять і запамятають специфіку культури, ніж коли просто подивляться. І гуртки там можуть бути, і як частина експозиції.

 

_______________


Читайте також:

  1. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  3. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  4. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  5. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  6. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  7. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЕЛЕМЕНТИ ХУДОЖНОСТІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ ПРИЙОМИ В МОВІ ОРАТОРА
  10. Елокуція ти прийоми непрямого мовленнєвого впливу.
  11. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  12. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Масштаб | Сталева опалубка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.