Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прохід уздовж колії.

На території станції встановлені і позначені маршрути службових проходів. їх позначають вказівним знаком "Службовий прохід", а також і іншими знаками; "Прохід заборонений", "Обережно! Негабаритне місце". Прохід до місця робіт в межах станції має здійснюватися відповідно до схеми службового проходу і місцевої інструкції з організації робіт і забезпечення техніки безпеки.

Прохід уздовж колії дозволяється здійснювати посередині широкої міжколійі або узбіччю земляного полотна на відстані не менше 2 м від ближньої рейки. При цьому, необхідно уважно прислухатися і частіше озиратися, спостерігаючи за рухом по сусіднім коліям. Щоб не спіткнутися, необхідно звертати увагу на граничні стовпчики, кабельні стояки, муфти, електроприводи та інші пристрої і предмети, що зустрі­чаються на шляху. Забороняється прямувати посередині колії та кінцям шпал.

У разі неможливості проходу збоку від колії (під час заметів і в інших випадках) прохід по колії може бути здійснений як виняток з дотриманням особливої безпеки:

прямувати на двоколійній ділянці слід назустріч правильному руху поїздів, пам'ятаючи про ймовірність неправильного руху рухомих одиниць;

прямуючи групою, слід йти один за іншим чи по дві особи, не допускаючи відставання;

керівник робіт має попередити працівників про особливу пильність і обережність і повинен знаходитися позаду групи огороджуючи ії розвернутим червоним прапором, а вночі - ліхтарем з червоним вогнем (сигнали зупинки). Попереду групи має йти спецшльно виділений і проінструктований працівник, який також огороджує групу сигналами зупинки;

за умов поганої видимості (темний час, туман, заметіль, лісиста чи забудована місцевість, велика крутість тощо) керівник зобов'язаний, крім того, виділити двох сигналістів попереду і позаду групи на відстані зорового зв'язку, але так, щоб у разі наближення поїзда можна було побачити його на відстані не ближче 500 м від групи і своєчасно сповістити грулу звуковим ріжком про наближення поїзда. Сигналісти мають йти з розвернутим червоним прапором (вночі -ліхтерем з червоним вогнем) і огороджувати групу на період ії прямування по колії.

 


Читайте також:

  1. Вибір способу проходки і прохідницького устаткування.
  2. Визначення швидкість прохідницьких робіт по технологічних операціях
  3. Вимоги безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах та перевезенні матеріалів верхньої будови колії.
  4. Відновлення прохідності дихальних шляхів: Підсумки
  5. Забезпечення прохідності верхніх дихальних шляхів.
  6. Забезпечення прохідності верхніх дихальних шляхів.
  7. Конструкція прохідницьких комбайнів бурової дії.
  8. Контроль за станом колії.
  9. Маршрутні, прохідні світлофори. Умовно-дозволяючий сигнал
  10. Монтаж пристроїв, що заземлюють, опорних і прохідних ізоляторів.
  11. Непрохідність кишок
  12. Основи відновлення прохідності дихальних шляхів




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безпека під час перебування на залізничних коліях. | Перехід через колії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.