Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод двох вузлів

 

Цей метод є окремим випадком методу вузлових потенціалів, при застосуванні останнього до кола з усього двома вузлами, яке досить часто зустрічається на практиці. При цьому шуканою величиною є напруга між вузлами.

Розглянемо застосування методу двох вузлів на прикладі кола, схема якого наведена на рис. 1.27. Якщо нас не цікавлять струми між вузлами

 

 

Рис. 1.27

 

а та в, в та с, с та d, е та f, f та g, g та h то можна, в думці, “стягти” вузли a,b,c,d (які мають однаковий потенціал) в єдиний вузол 1. Аналогічно можна зробити з вузлами e, f, g, h, “стягуючи” їх до вузла 2 (рис. 1.28).

 

 

Рис. 2.28

 

Нехай відомі параметри всіх джерел та опори всіх резисторів.

Введемо провідності віток кола, пронумерувавши їх зліва направо:

 

 

Зверніть увагу на те, що провідності віток з ідеальними джерелами струму обов’язково дорівнюють нулю.

Теоретично доведено (до речі, метод двох вузлів можна вивести не тільки з методу вузлових потенціалів – див. [1, 4]), що міжвузлова напруга дорівнює

 

 

Доданки в чисельнику існують тільки для тих віток, у яких є джерела, при цьому конкретний доданок береться із знаком “плюс”, якщо відповідне джерело спрямоване від вузла 2 до вузла 1, та із знаком “мінус” – у протилежному випадку.

У знаменнику знаходиться сума провідностей всіх віток кола.

Знаючи U12,можна знайти струм у будь-якій вітці (крім віток з ідеальними джерелами струму, де струми й так відомі). Наприклад, I2=U12/R3, а I3=J1. Для розрахунку струму I1 використаємо закон Ома для вітки, яка містить резистор та ідеальне джерело напруги (рис. 1.13,б):

 

U12=I1(R1+R2)+E1,

звідки I1=(U12-E1)/(R1+R2).


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 5473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про метод контурних струмів та метод вузлових потенціалів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.