Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок простого розгалуженого магнітного кола

 

Розглянемо магнітне коло, схематично зображене на рис. 3.14. Це коло – розгалужене, оскільки у вузлах а та в магнітний потік, створюваний котушкою, розтікається в другий та третій стрижні.

 

 

Рис. 3.14

 

Нехай відомі геометричні розміри магнітного кола (тобто довжини ділянок кола та площі S1, S2, S3 перерізів цих ділянок), матеріал магнітопроводу (тобто відома основна крива намагнічування) та магніторушійна сила F0. Треба знайти величини Ф1, Ф2, Ф3 потоків у стрижнях осердя.

Першим етапомрозв’язання цієї задачі є побудова вебер-амперної характеристики (ВбАХ) кожної з трьох ділянок кола. Для цього задаємося приблизно 10 величинами індукції В (для електротехнічних сталей доцільно рівномірно розташувати ці значення в діапазоні 0…2 Тл) і для кожного з цих значень знаходимо:

1) величину потоку в k -му стрижні як Ф=В×Sk;

2) величину Н напруженості за основною кривою намагнічування та величину UM магнітної напруги на k -му стрижні як .

Тепер для кожного стрижня будуємо графік ВбАХ (відповідно до номерів стрижнів – криві 1, 2 та 3 на рис. 3.15).

На другому етапі переходимо до нелінійного електричного кола – аналога розраховуваного магнітного кола (рис. 3.16).

Це коло із мішаним з’єднанням нелінійних опорів. Розрахунок такого кола вже розглянуто в п.2.4.3, і всі додаткові побудови на рис. 3.15 зроблено в такий же спосіб, як і побудови на рис. 2.12. Зацікавленому читачеві рекомендуємо переглянути п.2.3.4.

 

Рис. 3.15

 

 

 

Рис. 3.16

 

Питання розрахунку розгалужених магнітних кіл більш детально розглянуті в підручниках [1, 2], де також можна ознайомитися з методикою розрахунку магнітних кіл, які містять постійні магніти.

 

 



Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  5. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  6. Апаратура методу природного магнітного поля
  7. Апаратура ядерно-магнітного каротажу
  8. БІОЛОГІЧНА ДІЯ МАГНІТНОГО ПОЛЯ
  9. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ
  10. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ОСНОВНОГО АПАРАТУ
  11. Вибір та розрахунок параметрів режиму зварювання
  12. Вибір устаткування для виймально-навантажувальних робіт, розрахунок його продуктивності та кількості.




Переглядів: 958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад | ЛЕКЦІЯ 11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.