Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні методичні рекомендації

 

Метою вивчення дисципліни є підготовка фахівця, здатного кваліфіковано вирішувати питання переробки та зберігання сільськогосподарської продукції в умовах фермерських та індивідуальних господарств, орендних підприємств та селянських спілок.

Дисципліна "Машиновикорисгання в переробних підприємствах" ґрунтується на знаннях, отриманих у процесі вивчення дисциплін "Теорія машин і механізмів", "Теоретична механіка", "Підйомно-транспортні машини", "Механізація переробки та зберігання сільськогосподарської продукції".

Предметом вивчення є потокові технологічні лінії переробних підприємств, методи розрахунку ліній, складання бізнес-плану та основні методи і способи монтажних робіт.

В результаті вивчення дисципліни студенти отримують знання з:

-ефективного використання мйшни та обладнання;

-будови та роботи технологічних ліній;

- машин та обладнання для механізації і автоматизації технологічних процесів;

- основних методів і способів планування проведення монтажних і пуско-налагоджувальних робіт;

- методики складання бізнес-плану для переробного підприємства.

В студентів формуються вміння та навички:

- обирати раціональні технології переробки продукції;

- підбирати машини та обладнання для потокових технологічних ліній (ПТЛ);

-виконувати розмічувальні роботи для монтажу технологічного обладнання;

-розробляти технологічну карту монтажу машин, обладнання і ІІТЛ.

Згідно з навчальним планом на вивчення дисципліни відведенії 108 год. аудиторних занять.


Тема 1: Розрахунок та комплектування ліній виробництва крупи.

 

1. 1 Мета роботи: оволодіти методикою розрахунку та компонування ліній виробництва крупи.

Завдання роботи

1.2.1 Вивчити методику розрахунку та компонування ліній виробництва крупи.

1.2.2. Виконати розрахунки згідно індивідуального варіанту завдання.

1.2.3. Підготувати звіт.

1.3. Обладнання робочого місця:

1.3.1 Плакати.

1.3.2 Методичні посібники.

1.3.3 Калькулятор.

1.3.4 Довідкова література.


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  7. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  8. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  9. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  10. А) загальні критерії
  11. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  12. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ | Методика виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.