МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дробові числа. Звичайні дроби■ II. Перевірка домашнього завдання 1. Як називають шістдесяту частину години? 2. Яку частину метра становить 1 см? 3. У класі 30 учнів, серед яких 12 хлопчиків. Яку частину від загальної кількості учнів становлять хлопчики? 4. Що показує чисельник дробу? 5. Назвіть чисельник і знаменник у кожному з дробів: ; ; ; ; . 6. Який із дробів є записом натурального числа? ■ IV. Актуалізація опорних знань ▪ Фронтальне опитування 1. Яку частину периметра квадрата становить довжина однієї його сторони? 2. П’ята частина зібраного врожаю моркви становить 5 тонн. Скільки тонн моркви зібрано? 3. У класі 32 учні, серед яких половина — хлопці. частина хлопців добре співають, частина хлопців відвідують секцію з футболу, а решта — математичний гурток. Скільки хлопців відвідує математичний гурток? Розв’язання 1. Оскільки , де a — сторона квадрата, то сторона становить частину периметра. 2. П’ята частина зібраного врожаю моркви становить 5 т. Отже, весь врожай у 5 разів більший, тобто становить 25 т. 3. Оскільки в класі 32 учні, то хлопців — 16. Маємо: (осіб) — добре співають; (осіб) — відвідують секцію з футболу. Тоді (осіб) — відвідують математичний гурток. ■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок ▪ Індивідуальна робота за картками
Картка № 1 Із двох портів, відстань між якими дорівнює 576 миль, одночасно назустріч один одному вийшли кораблі капітана Врунгеля та Синдбада-мореплавця. Корабель капітана Врунгеля проходить за день 42 милі, що становить відстані, яку проходив за день Синдбад. Через скільки днів кораблі зустрінуться?
Картка № 2 Чебурашка, крокодил Гена та Шапокляк збирали малину й одержали за неї разом 1024 грн, які розділили відповідно до того, хто як працював. Чебурашка отримав всіх грошей, стара Шапокляк — решти. Хто з цієї компанії найпрацьовитіший?
Картка № 3 Кіт Матроскін придбав земельну ділянку прямокутної форми. Довжина ділянки дорівнює 38 м, що на 22 м більше, ніж її ширина. На ділянки Матроскін посадив вишневий сад. Знайдіть площу всього саду.
Розв’язання до карток Картка № 1 Синдбад-мореплавець за день проходив (милі). Синдбад і Врунгель разом за день проходили (миль). Отже, зустріч відбудеться через (дн.). Відповідь: 6 днів.
Картка № 2 Якщо Чебурашка одержав (грн), то остача становить (грн). Шапокляк одержала (грн), а крокодил Гена — (грн). Отже, найпрацьовитіший Чебурашка. Відповідь: Чебурашка.
Картка № 3 Оскільки довжина ділянки на 22 м більша, ніж ширина, то її ширина: (м). Знаходимо площу ділянки: . Тоді площа саду: . Відповідь: . ■ VI. Підбиття підсумків уроку ▪ Графічний диктант (так , ні _) Чи є правильним твердження? 1. Число, якого становить 5, дорівнює 15. 2. від числа 24 дорівнює 6. 3. Сота частина центнера — кілограм. 4. Десята частина метра — міліметр. 5. прямого кута дорівнює 10°. 6. Число, якого становлять від числа 21, дорівнює 6. Ключ-відповідь ■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Індивідуальне завдання Журавель може пролетіти 400 км, що становить відстані, яку пролітає шуліка, та відстані, яку може пролетіти єгипетська чапля. Перелітна сарана, не зупиняючись, пролітає відстань у 5 разів більшу, ніж журавель. У скільки разів меншу відстань долає сарана, ніж єгипетська чапля? На скільки кілометрів довшу відстань долає сарана, ніж шуліка? Розв’язання Шуліка пролітає (км), а єгипетська чапля — (км). Перелітна сарана пролітає, не зупиняючись, (км). Отже, (рази) — сарана долає відстань у 3 рази меншу, ніж шлях єгипетської чаплі; на (км) більше долає сарана, ніж шуліка Відповідь: у 3 рази; на 900 км.
Читайте також:
|
||||||||
|