МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Експериментальна частинаДля визначення кількісного складу капролактаму в стічних водах використовують фотомеметричний метод з гідроксиламіном. Суть методу: фотометричний метод оснований, на розкладі амідів кислот при нагріванні з гідроксиламіном: RCONH2+NH2OH®RCONHOH+NH3 І на реакції утворення гідроксамових кислот з іонами заліза (III), в результаті утворюється забарвлені в червонуватий колір сполуки, концентрацію яких визначають фотометрично:
3RCONHOH+Fe3+® (RCONHO)3Fe+3H+
Таблиця 8.5 – Характеристика основних забруднень промислових стоків при виробництві синтетичних волокон
Хід визначення: Беруть 50 мл аналізуємої стічної води, з бажаною концентрацією 0.1-10.0 мг капролактаму в цьому об`ємі, переносять в колбу вмістом 100 мл і нейтралізують 0.1н розчином кислоти або лугу, визначивши необхідну кількість реактиву попереднім титруванням іншої порції проби. Додають 20 мл розчину гідрохлорид гідроксиламіну, 5 мл 1н розчину їдкого натру, приєднують до колби зворотній холодильник і кип`ятять 30 хв, рахуючи від початку кипіння. Охолоджують розчин до кімнатної температури, приливають 1.5 мл 2н розчину соляної кислоти (НСl), 15 мл розчину хлориду заліза (III) (FeCl3) переносять у мірну колбу місткістю 100 мл і доводять об`єм до мітки дистильованою водою. Через 10 хв вимірюють оптичну густину забарвленого розчину (розчин перед вимірюванням необхідно пропустити через паперовий фільтр) при l=500 нм по відношенню до розчину, одержаному в холостому досліді, в якому до 50 мл проби додають всі вказані вище реактиви, але розчин не кип`ятять. При вимірюванні оптичної густини користуються кюветами з товщиною шару 1 см, якщо проба містить 1.0-10.0 мг капролактаму. Результат вимірювання знаходять за калібрувальними графіками. Калібрувальні графіки. Для побудови одного з них відбирають 1, 2, 3, 5, 7, 10 мл стандартного розчину, з концентрацією 1 мг капролактаму в 1 мл, доводять дистильованою водою до мітки 50 мл (мірна колба) і далі продовжують як при аналізі проби, користуючись кюветою з товщиною шару 1 см. Для побудови другого графіка відбирають 1, 3, 5, 10, 15, 20 мл стандартного розчину, з концентрацією 0.1 мг капролактаму в 1 мл, доводять до 50 мл дистильованою водою і продовжують як описано вище, але користуючись кюветою з товщиною шару 5 см. Калібрувальний графік для визначення вмісту капролактаму наведено на рисунку 7.3.1.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|