Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновки

Експериментально визначено вміст капролактаму у пробі стічної води .......мг/л. При аварійній ситуації концентрація капролактаму, визначена експериментально, перевищує ГДК капролактаму у стічній воді у ..... разів.

 

8.5 Тестові запитання для контролю СР

1. Які основні вимоги до забруднень стічних вод?

2. Що таке ГДК, ДК шкідливих речовин? Для яких категорій водойм встановлюється ГДК шкідливих речовин у воді? Назвіть одиниці вимірювання ГДК шкідливих речовин у воді?

3. Які лімітуючі показники шкідливості визначають ГДКв, ГДКрг, ДК?

4. Які класи небезпеки шкідливих речовин встановлюються для водойм?

5. Які Ви знаєте методи очистки стічних вод? За допомогою якого з них можна очистити стічні води від капролактаму?

6. Що характеризують величини ХСК (ХПК), БСК (БПК)? Назвіть одиниці вимірювання. Як визначають ХСК, БСК?

7. В чому полягає небезпека капролактаму?

8. Які штрафи платять підприємства за порушення ”Правил охорони поверхневих вод”?

9. Як розраховується коефіцієнт розбавлення стічних вод чистою водою?

10. Які Ви знаєте класи забрудненості води водойм?

 

Лабораторна робота №9

Вивчення приладів для оцінки радіаційної та хімічної обстановки

9.1 Мета роботи.Вивчити: основні параметри оцінки хімічної, радіаційної обстановки; методи знезараження; ліквідацію наслідків НС та основні РіІНР; принципи дії та умови застосування приладів для оцінки радіаційної та хімічної обстановки.

 


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. Висновки
  12. Висновки




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експериментальна частина | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.