Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА № 12: Творчість Івана Франка. Проза.

ТЕМА № 11: Творчість Івана Франка. Поезія.

ТЕМА № 10: Драматургія Івана Карпенка-Карого.

ПЛАН

1. Біографічні відомості.

2. І. Карпенко-Карий як творець соціальної комедії. Трагікомедія “Хазяїн”.

3. Жанр драми у творчості І. Карпенка-Карого. Новаторство у драматургії.

4. Історичні п’єси. Трагедія “Сава Чалий”.

5. Значення творчості І. Карпенка-Карого у розвитку української драматургії і театру.

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: соціальна комедія, трагікомедія, трагедія.

ЛІТЕРАТУРА

1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с.

2. Дем’янівська Л.С. Життя і творчість Івана Карпенка-Карого. – К.: Либідь, 1995. – 144 с

3. Пільгук І. Іван Карпенко-Карий (Тобілевич). – К.: Молодь, 1976. – 295 с.

4. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с.

5. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с.

6. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 1: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 656 с.

7. Карасевич В. Образ Терентія Пузиря за комедією "Хазяїн" І.К. Карпенка-Карого // Українська література в загальноосвітній школі. – 2000. – № 4. – С. 33-36.

8. Малютіна Н. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І. Карпенка-Карого // Слово і час. – 2008. – № 1. – С. 53-61.

 

ПЛАН

1. Короткі біографічні відомості. Багатогранність таланту.

2. Ранній період творчості. Збірка “Баляди і роскази”.

3. Збірка “З вершин і низин”. Мотиви, жанри, особливості поетики.

4. Збірка “Зів’яле листя”. Автобіографічні моменти.

5. Філософські поеми І. Франка.

6. Значення поетичного доробку І. Франка.

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: “язичіє”, сонет, образок, інтелектуалізм, лірична драма, декаданс.

ЛІТЕРАТУРА

1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с.

2. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с.

3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 2. – 439 с.

4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с.

5. Каспрук А.А. Філософські поеми Івана Франка. – К.: Наукова думка, 1965. – 192 с.

6. Гундорова Т. Франко не Каменяр. Франко і Каменяр. – К.: Критика, 2006. – 352 с.

7. Тихолоз Б. Ерос versus Танатос (філософський код "Зів’ялого листя"/ Богдан Тихолоз,; Передм. Любомира Сеника,; ЛНУ ім. І. Франка, Наукова бібліотека, Ін-т Франкознавства. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2004. – 85 с.

8. Забужко О.С. Філософія української ідеї та європейський контекст: Франківський період – К.: Основи, 1993. – 126 с.

 

ПЛАН

1. Місце художньої прози у літературній спадщині І. Франка. Жанрова та тематична різноманітність.

2. Робітнича тема у творчості Івана Франка (“Вугляр”, “Ріпник”, “На роботі”, “Задля празника”, “Вівчар”)

3. Селянська тема у творчості Івана Франка.

4. Тема інтелігенції у повісті І. Франка “Перехресні стежки”. Художні особливості твору.

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: соціальний роман, психологічний роман, натуралістичний роман, оповідання, сатиричний памфлет, соціально-дидактична казка, натуралізм.

ЛІТЕРАТУРА

1. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с.

2. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 2. – 439 с.:

3. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с.

4. Білецький О.І. Художня проза І. Франка // Білецький О.І. Від давнини до сучасності. – К.: Держлітвидав, 1960. – Т. 1. – С. 384-435.

5. Голод Г. Поетика натуралізму в художній прозі І. Франка // Молода нація. – 2000. – № 4. – С. 137-141.

6. Жук Н.Є. Проза Івана Франка. – К.: Вища школа, 1977. – 176 с.

7. Легкий М. Уснооповідна манера викладу в малій прозі І. Франка // Магістеріум. Літературознавчі студії. – 1994. – № 2. – С. 11-17.

8. Ткачук М. Концепт натуралізму і художні шукання в “Бориславських оповіданнях” Івана Франка. – Тернопіль, 1997. – 66 с.

9. Ткачук М. Жанрова структура романів Івана Франка. – Тернопіль, 1996. – 124 с.

10. Панченко В. Любов і боротьба Євгенія Рафаловича (Повість Івана Франка «Перехресні стежки») // Дивослово.— 1999.— № 9, 10.

11. Бернадська Н. Проза Івана Франка: проблема жанрових меж повісті і роману // Українська мова та література. – 2004. – № 36. – С. 30-32.

12. Брайко О. Художні особливості роману Івана Франка “Перехресні стежки” // Українська мова та література. – 1998. – Ч. 10.

 


Читайте також:

  1. БИЛИНА ПРО ІВАНА ГОДИНОВИЧА – ПЕРЕСПІВ АРХАЇЧНОГО МІФУ ПРО РІЧНІ СЕЗОНИ
  2. БІОГРАФІЯ Й ТВОРЧІСТЬ
  3. Делегована правотворчість Англії.
  4. Державна діяльність гетьмана України Івана Мазепи
  5. Законотворчість доби Гетьманату П. Скоропадського
  6. Законотворчість доби Гетьманату П. Скоропадського
  7. Законотворчість УНР і діяльність судів доби Директорії.
  8. Звісно ж, це забезпечує величезні можливості людського самопізнання, осягнення таких суто людських вимірів буття, як спілкування, моральність, творчість тощо.
  9. Іваницький А. Українська народна музична творчість, С.80.
  10. Інтелект, моральність та творчість у професійній діяльності
  11. КАМЕРНО-ВОКАЛЬНА І ПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ
  12. Культурологічна і просвітницька діяльність Івана Мазепи.




Переглядів: 1169

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА № 9: Українська драматургія і театр в останній третині 19 століття. | Проблема вікової типології в соціальній роботі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.