МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА № 12: Творчість Івана Франка. Проза.ТЕМА № 11: Творчість Івана Франка. Поезія. ТЕМА № 10: Драматургія Івана Карпенка-Карого. ПЛАН 1. Біографічні відомості. 2. І. Карпенко-Карий як творець соціальної комедії. Трагікомедія “Хазяїн”. 3. Жанр драми у творчості І. Карпенка-Карого. Новаторство у драматургії. 4. Історичні п’єси. Трагедія “Сава Чалий”. 5. Значення творчості І. Карпенка-Карого у розвитку української драматургії і театру. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: соціальна комедія, трагікомедія, трагедія. ЛІТЕРАТУРА 1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с. 2. Дем’янівська Л.С. Життя і творчість Івана Карпенка-Карого. – К.: Либідь, 1995. – 144 с 3. Пільгук І. Іван Карпенко-Карий (Тобілевич). – К.: Молодь, 1976. – 295 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с. 5. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с. 6. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 1: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 656 с. 7. Карасевич В. Образ Терентія Пузиря за комедією "Хазяїн" І.К. Карпенка-Карого // Українська література в загальноосвітній школі. – 2000. – № 4. – С. 33-36. 8. Малютіна Н. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І. Карпенка-Карого // Слово і час. – 2008. – № 1. – С. 53-61.
ПЛАН 1. Короткі біографічні відомості. Багатогранність таланту. 2. Ранній період творчості. Збірка “Баляди і роскази”. 3. Збірка “З вершин і низин”. Мотиви, жанри, особливості поетики. 4. Збірка “Зів’яле листя”. Автобіографічні моменти. 5. Філософські поеми І. Франка. 6. Значення поетичного доробку І. Франка. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: “язичіє”, сонет, образок, інтелектуалізм, лірична драма, декаданс. ЛІТЕРАТУРА 1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с. 2. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с. 3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 2. – 439 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с. 5. Каспрук А.А. Філософські поеми Івана Франка. – К.: Наукова думка, 1965. – 192 с. 6. Гундорова Т. Франко не Каменяр. Франко і Каменяр. – К.: Критика, 2006. – 352 с. 7. Тихолоз Б. Ерос versus Танатос (філософський код "Зів’ялого листя"/ Богдан Тихолоз,; Передм. Любомира Сеника,; ЛНУ ім. І. Франка, Наукова бібліотека, Ін-т Франкознавства. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2004. – 85 с. 8. Забужко О.С. Філософія української ідеї та європейський контекст: Франківський період – К.: Основи, 1993. – 126 с.
ПЛАН 1. Місце художньої прози у літературній спадщині І. Франка. Жанрова та тематична різноманітність. 2. Робітнича тема у творчості Івана Франка (“Вугляр”, “Ріпник”, “На роботі”, “Задля празника”, “Вівчар”) 3. Селянська тема у творчості Івана Франка. 4. Тема інтелігенції у повісті І. Франка “Перехресні стежки”. Художні особливості твору. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: соціальний роман, психологічний роман, натуралістичний роман, оповідання, сатиричний памфлет, соціально-дидактична казка, натуралізм. ЛІТЕРАТУРА 1. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с. 2. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 2. – 439 с.: 3. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с. 4. Білецький О.І. Художня проза І. Франка // Білецький О.І. Від давнини до сучасності. – К.: Держлітвидав, 1960. – Т. 1. – С. 384-435. 5. Голод Г. Поетика натуралізму в художній прозі І. Франка // Молода нація. – 2000. – № 4. – С. 137-141. 6. Жук Н.Є. Проза Івана Франка. – К.: Вища школа, 1977. – 176 с. 7. Легкий М. Уснооповідна манера викладу в малій прозі І. Франка // Магістеріум. Літературознавчі студії. – 1994. – № 2. – С. 11-17. 8. Ткачук М. Концепт натуралізму і художні шукання в “Бориславських оповіданнях” Івана Франка. – Тернопіль, 1997. – 66 с. 9. Ткачук М. Жанрова структура романів Івана Франка. – Тернопіль, 1996. – 124 с. 10. Панченко В. Любов і боротьба Євгенія Рафаловича (Повість Івана Франка «Перехресні стежки») // Дивослово.— 1999.— № 9, 10. 11. Бернадська Н. Проза Івана Франка: проблема жанрових меж повісті і роману // Українська мова та література. – 2004. – № 36. – С. 30-32. 12. Брайко О. Художні особливості роману Івана Франка “Перехресні стежки” // Українська мова та література. – 1998. – Ч. 10.
Читайте також:
|
||||||||
|