МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА № 9: Українська драматургія і театр в останній третині 19 століття.ЛІТЕРАТУРА КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: реалізм. ПЛАН ТЕМА № 8: Творчість Панаса Мирного. 1. Короткі біографічні відомості. 2. Риси реалізму як типу творчості. Реалізм у творчості Панаса Мирного. 3. Рання творчість Панаса Мирного. Доля людини у ранніх оповіданнях “Лихий попутав”, “П’яниця”. Продовження традицій української прози. 4. Проблеми пореформеного села у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”. Особливості поетики і жанрова специфіка твору. 5. Психологізм у трактуванні теми деградації людини у романі “Повія” Панаса Мирного. 1. Єфремов С. Історія українського письменства. – К.: Феміна, 1995. – 688 с. 2. Історія української літератури. ХІХ століття: Кн. 3 / За ред. М.Т. Яценка. – К.: Либідь, 1997. – 432 с. 3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. – 712 с. 5. Кононенко П.П. та ін. Українська література: Підручник. – К.: Вища школа, 1993. – 488 с. 6. Черкаський В.М. Художній світ Панаса Мирного. – К.: Дніпро, 1989. – 351 с. 7. Пивоваров М.П. Панас Мирний: Життєвий і творчий шлях. – К.: Дніпро, 1965. – 323 с. 8. Сиваченко М. Є. Історія створення роману „Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного та Івана Білика: (З творчої лабораторії Панаса Мирного та Івана Білика). – К.: Держлітвидав, 1957. – 323 с. 9. Ільницький М. Конфлікт між козацьким і селянським світоглядом у романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” // Слово і час. – 1990. – № 4. – С. 50-56. 10. Шевченко З. Панас Мирний: спроба сучасного прочитання життєвого і творчого шляху письменника // Дивослово. – 2001. – № 12. – С. 45-48.
Питання для самостійного вивчення 1. Драматургія Панаса Мирного. ПЛАН 1. Становлення професійного українського театру в європейському контексті. 2. Історичні умови. Аматорський театр. 3. Український професійний театр (“театр корифеїв”). 4. Загальні риси української драматургії останньої третини 19 століття. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: побутовий етнографізм, соціальна драма. ЛІТЕРАТУРА 1. Історія української літератури другої половини ХІХ століття / за ред. Поважної В.М. – К.: Вища школа, 1986. – 432 с. 2. Івашків В. М. Українська романтична драма 30-80-х років ХІХ ст. – К.: Наукова думка, 1990. – 144 с. 3. Історія української літератури. ХІХ ст. (70-90-ті роки): У 2 кн.: Підручник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем’янівська та ін. / Заг. ред. С.С. Гнідан. – К.: Вища школа, 2003. – Кн. 1. – 575 с. 4. Історія української літератури. ХІХ століття: У 2 кн. Кн. 2: Підручник / За ред. акад. М.Г. Жулинського. – К.: Либідь, 2005. –712 с. 5. Мороз З. Західноукраїнська історична драма другої половини ХІХ ст. (нариси з історії становлення і розвитку) // Мороз З. Від шкільної драми до комедії: Дослідження. П'єси. – К.: ПЦ "Фоліант", 2004. – С. 61-168. 6. Мороз Л. Деякі особливості трагедії в українській драматургії другої половини ХІХ ст. (фольклорна традиція і жанр) // Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ – початку ХХ ст. – К.: 1986.
Читайте також:
|
||||||||
|