Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості PIMS-аналізу для визначення

PIMS-аналіз, чи аналіз рівня впливу обраної стратегії на величини прибутковості,заснований на використанні емпіричної моделі, що пов'язує широкий діапазон стратегічних змінних величин (таких, як ринкова частка, якість продукту, вертикальна інтеграція) і ситуаційних змінних величин (швидкість росту ринку, стадія розвитку галузі, інтенсивність потоків капіталу) з величиною прибутковості і здатністю підприємства генерувати готівку. Мета проведення такого аналізу полягає у виборі потрібної стратегії в конкретних ринкових умовах.

В ході цього аналізу змінні величини групуються в п'ять класів:

1 Привабливість ринкових умов:

- швидкість росту галузі в довгостроковій перспективі (4-10 років);

- швидкість росту галузі в короткостроковій перспективі (до 3 років);

- стадія життєвого циклу продукту.

2.Сила конкурентних позицій:

- ринкова частка;

- відносна ринкова частка;

- відносна якість продукту;

- відносна ширина продуктової лінії.

3.Ефективність використання інвестицій:

- інтенсивність інвестицій (сумарні інвестиції, віднесені до обсягу продажів, і сумарні інвестиції, віднесені до доданої вартості);

- інтенсивність основного капіталу (відношення суми основного капіталу до обсягу продажів);

- вертикальна інтеграція (відношення доданої вартості до обсягу продажів);

- ступінь використання виробничих потужностей.

4.Використання бюджету за наступними напрямками:

- витрати на маркетинг відповідно до обсягу продажів;

- витрати на НДДКР відповідно до обсягу продажів;

- витрати на розробку і випуск нових товарів відповідно до обсягу продажів.

5. Поточні зміни в ринковому середовищі:

- зміна ринкової частки підприємства;

- зміна структури і профілю ринку;

- варіативність в ємності ринку.

Отримані за цим аналізом результати демонструють залежність: прибутковість (відношення величини оподатковуваного прибутку до інвестицій) збільшується по мірі зростання показника відносної ринкової частки конкретних цільових ринків. Відповідно до отриманої залежності підприємство також може формувати страте­гію своєї поведінки в конкурентному ринковому середовищі.

 

 

Тема 4. Діагностика конкурентоспроможності підприємства


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  10. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  11. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Оцінювання стратегічного протистояння підприємств-конкурентів | Поняття конкурентоспроможності підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.