МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Професор кафедри кримінально-правовихДисциплін ННІПП НАВС В.О. Корчинський
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС, доктор юридичних наук, доцент _______________В.Я.Горбачевський ____ _______2015 р.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ Тема 7. Класифікація, розподіл, прийняття та облік засуджених до позбавлення волі. Семінарське заняття – 2 год. Самостійна робота - 4 год.
Ключові терміни та поняття до теми:Розподіл засуджених за видами установ виконання покарань та порядок їх приймання. Направлення засуджених до позбавлення волі для відбування покарання. Структурні дільниці виправних і виховних колоній. Облік засуджених в УВП. Соціально-правові засади виправлення та ресоціалізації. Особливості відбування покарання в колоніях різних видів та зміна умов тримання засуджених до позбавлення волі. Виконання покарання у виді довічного позбавлення волі. Семінарське заняття з теми 7. План 1. Класифікація засуджених до позбавлення волі за видами УВП. 2. Розподіл засуджених до позбавлення волі за видами УВП. 3. Приймання та облік засуджених в УВП.
Самостійна робота з теми 7. План 1. Мета класифікації засуджених до позбавлення волі. 2. Порядок направлення засуджених до позбавлення волі для відбування покарання. 3. Роздільне тримання засуджених у виправних та виховних колоніях. 4. Характеристика структурних дільниць виправних та виховних колоній.
Питання для самоконтролю: 1. Назвіть перелік документів, які надаються звільненим від покарання. 2. Визначить порядок розгляду клопотань про помилування і виконання указу Президента України «Про помилування». 3. Поясніть підстави, умови і порядок умовно-дострокового звільнення. 4. Охарактеризуйте нормативно-правові засади надання соціальної допомоги звільненим від відбування покарань. 5. Якими основними нормативними документами регулюється порядок обліку в органах внутрішніх справ та установ виконання покарань? 6. У який термін УВП повідомляють суди, які постановляли вироки, про приведення їх до виконання і про місце відбування покарання? Теми рефератів: 1. Аналіз точок зору щодо поняття класифікації засуджених до позбавлення волі. 2. Завдання та функції регіональних комісій Державної пенітенціарної служби.
Професор кафедри В.О. Корчинський НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
Читайте також:
|
||||||||
|