Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прагнення до підвищення кваліфікації.

Інженерна точка зору.

Інженерне мислення характеризується спеціально винайденим терміном “ноу-хау”, що буквально означає “знати що і як робити”.

Інженерна точка зору.

Інженерна точка зору – це властивість, яку не можна віднести ні до знань, ні до досвіду.

Інженерна точка зору характеризується:

– постійним і глибоким інтересом до своєї професії;

– умінням довести, що запропоноване технічне рішення має право на життя;

– об’єктивністю, наполегливістю, відповідальністю.

Ця якість інженера вимагає глибокого проникнення в суть питання, що розглядається. Дилетанство і верхоглядство повинні бути повністю виключені.

Все, створене інженером, повинно бути безпечним і корисним – в цьому полягає моральний обов’язок інженера перед суспільством. Це ми називаємо професіональною етикою. Халтура повинна бути повністю виключена, так як транспорт має бути безпечним.

У справжнього інженера завжди повинне бути почуття невдоволення своїми проектами, своєю роботою. Такий інженер переконаний, що кращі його проекти ще попереду. Головне питання, яке повинно переслідувати інженера вдень і вночі: чому так, а не інакше, а чи може бути краще?

У вік науково технічної революції інженерні знання старіють надзвичайно швидко. Тому розум інженера має бути гнучким і легко сприймати нові теорії і прийоми в інженерній справі, вчасно переучуватись, заміняти застаріле у своїх знаннях більш досконалим.

Вченими доведено, що період зниження цінності науково-технічної інформації на 50% в наш час складає 5-6 років. Кваліфікація інженера-конструктора за 10 років старіє десь на половину. У зв'язку з цим створені інститути і факультети підвищення інженерних і керівних працівників, де раз у 5 років всі без виключення проходять перепідготовку протягом 4-6 місяців. Такий факультет є у нашому університеті.

Складається ілюзія, що знання девальвуються, обезцінюються. Насправді, їх важливість збільшується. Але потрібні не завчені знання, а творчо засвоєні. Англійський вчений Джон Бернал це положення сформулював так: “Інженерний розум є не що інше, як добре організована система знань”. Тому основна задача вузу - сформулювати у вас творче мислення.

Підвищення кваліфікації інженера є основним шляхом його професійного росту.

Професійний ріст інженерів потрібний для задоволення як потреб особистості, так і потреб суспільства в цілому. Потреби суспільства визначені тим, що природо-ресурсна ситуація в Україні вимагає досвідчених професійно розвинутих працівників для забезпечення продуктивної зайнятості населення.

Висока кваліфікація інженерних працівників необхідна для побудови сучасної економічно розвинутої країни. Це обумовлено тим, що кваліфікація інженерів – один з показників науково-технічного потенціалу України. Особливо зараз у сучасному суспільстві стоїть потреба в високоосвідчених та кваліфікованих працівниках, які могли б знайти своє місце і приносити користь державі та собі особисто. Проблема зайнятості інженерних кадрів в умовах ринкового механізму може бути розв'язана шляхом підвищення кваліфікації, про що і подбало керівництво нашого вузу.

 

 


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  3. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  4. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  5. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  6. Вимоги до інтелектуальних систем реального часу та шляхи підвищення їх швидкодії
  7. Гуманізація навчального процесу як шлях підвищення його ефективності
  8. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПРОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
  9. З. Фрейд припускав, що розвиток має під собою дві рушійні сили: прагнення до задоволення і принцип реальності.
  10. Завдання приватизації: забезпечення підвищення соціально-економічної ефективності виробництва, залучення коштів на структурну перебудову економіки.
  11. Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ
  12. ІНСТИТУТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КАДРІВ




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Майстерність інженера. | Лекція 5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.406 сек.