МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Випадкові подіїПлан лекції 1. Актуалізація опорних знань: a) Предмет теорії ймовірностей та математичної статистики. b) Логіка висловлювань, істинність висловлювань. 2. Викладення нового матеріалу: a)Випадковіподії; b)Операції над подіями. 3. Контрольні питання: a) Що включає в собі поняття випробовування, дослід, експеримент? b) Випадкові події, достовірні, неможливі, протилежні, їх позначки; c) Повна група елементарних подій; d) Операції над подіями; e) Співвідношення, що є слідством з формул операцій над подіями. 4. Приклади задач ща темою. 5. Коментарі до самостійної роботи: Розв’язування задач з теми «Випадкові події та операції над ними». Випадкові події Забезпечення певного комплексу умов називають випробуванням або дослідом, а можливий результат випробування — подією. Наприклад, підкидання монети є випробуванням, а випадання «герба» або «номіналу» — подіями. Події позначатимемо великими латинськими літерами: А, В, C. Подію називають випадковою, якщо вона може відбутися або не відбутися в даному випробуванні. Достовірною називають подію, яка обов'язково відбудеться в даному випробуванні. Неможливою називають подію, яка точно не відбудеться в даному випробуванні. Зауважимо, що будь-яка подія пов'язана з певним випробуванням. Дві події називають сумісними, якщо поява однієї з них не виключає появи іншої в одному й тому самому випробуванні. Дві події називають несумісними, якщо вони не можуть відбутися одночасно в одному й тому самому випробуванні. Попарно несумісні випадкові події А1,А2,...,Ап утворюють повну групу подій, якщо внаслідок випробування одна з них обов'язково відбудеться. Наприклад, події «виграш», «програш» і «нічия» (для певного гравця) утворюють повну групу подій у випробуванні — грі в шахи двох суперників. Елементарними подіями (наслідками) у певному випробуванні називають усі можливі результати цього випробування, які не можна розкласти на простіші. Множину всіх можливих елементарних подій ω називають простором елементарних подій, який позначають Ω. Наприклад, при підкиданні грального кубика простір елементарних подій утворюють події ωі = {випаде і очок}, і = 1, 2, 3, 4, 5, 6. Елементарні події, при появі яких відбувається певна подія, називають сприятливими для цієї події. Наприклад, при підкиданні грального кубика для події А={випаде парне число очок} сприятливими є елементарні події ω1, ω3, ω5. Кожну подію можна розглядати як деяку підмножину простору елементарних подій у даному випробуванні. Зокрема, подія А = Ω є достовірною, а подія В = ∅ — неможливою. Приклад 1. Монету підкидають двічі. Для даного випробування описати простір елементарних подій. Розв'язання. При двократному підкиданні монети можливі чотири елементарних наслідки: (А, А); (А, Р); (Р, А); (Р, Р), де А — випадання аверса (зображення «герба»), Р — випадання реверса (зображення «номіналу»). Очевидно, вони утворюють повну групу подій, тому Ω = {(А, А); (А, Р);(Р, А); (Р, Р)} є простір елементарних подій даного випробування. Читайте також:
|
||||||||
|