Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. 2. Задача цілочисельного програмування.

 

(методичні вказівки № 1358, стор. 31-34)

 

За змістом значної частини економічних задач, їх розв’язок повинен виражатися у цілих числах. Наприклад, це задачі, де змінні означають кількість станків обладнання, кількість кораблів при розподілу за напрямками, кількість турбін у енергосистемі і т.д. Задачею цілочисельного програмування називають ЗЛП, у якій на змінні накладається додаткова умова цілочисельності.

Якщо величина змінної в оптимальному плані є досить великою, порівняно з одиницею, можливо округлити її значення до цілого. Однак, у багатьох випадках просте округлення приводить до плану, який не є оптимальним. Класична транспортна задача забезпечує рішення в цілих числах, однак в загальному випадку умова цілочисельності ускладнює розв’язок.

 

 

Алгоритм методу Гоморі.

 

1. Розв’язуємо симплекс-методом ЗЛП без умови цілочисельності.

2. Якщо оптимальний розв’язок є цілочисельним, то знайдений розв’язок збігається з оптимальним розв’язком задачі цілочисельного програмування.

3. Якщо серед компонент оптимального плану є хоча б одна нецілочисельна, то до обмежень задачі додається нове обмеження з властивостями:

1) лінійне;

2) відсікає знайдений оптимальний нецілочисельний план;

3) не відсікає жодного цілочисельного плану.

Додаткове обмеження з вказаними особливостями називається правильним відсіканням. Розв’язуємо двоїстим симплекс-методом ЗЛП з додатковим обмеженням.

Процес побудови додаткових обмежень продовжується доти, доки не буде отримано цілочисельний план або виявиться відсутність цілочисельного розв’язку задачі.

 

 


Читайте також:

  1. Агроценоз як система.
  2. Б. Задача
  3. Банківська система.
  4. Бюджет і бюджетна система.
  5. Бюджет і бюджетна система.
  6. Бюджетний устрій та бюджетна система.
  7. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  8. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  9. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  10. Виборча система.
  11. Виборче право і виборча система. Референдум.
  12. Виборче право і система.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Двоїста задача | Побудова правильного відсікання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.