Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст педагогічної практики

Особливістю цієї практики є те, що студент вперше приступає до безпосереднього виконання функції вчителя математики, фізики, трудового навчання чи безпеки життєдіяльності людини і класного керівника. На цьому етапі його професійної підготовки потрібна кваліфікована допомога як викладачів фахових кафедр, так і вчителів школи, яка сприяла б творчому використанню студентом набутих теоретичних знань, досвіду з безвідривної практики й кращого досвіду вчителів школи.

 

Початковий етап педагогічної практики

У перший день педагогічної практики студенти знайомляться із структурою навчального закладу, організацією навчально-виховного процесу в ньому, здійсненням керівництва навчально-виховною роботою шляхом бесід з адміністрацією, вчителями, класними керівниками, організаторами дитячих справ. Кожного студента прикріплюють до одного з 5-9 класів.

Протягом першого тижня педпрактики студенти аналізують плани роботи середнього загальноосвітнього навчального закладу, календарні плани вчителів, плани виховної роботи класних керівників, плани факультативних занять, гуртків, розклад навчальних занять, вивчають матеріально-технічну базу навчального закладу, вивчають учнів класу, знайомляться з їх особовими справами, класними журналами, відвідують всі уроки в своєму класі та позакласні заходи.

На основі вивчених документів студент-практикант до кінця першого тижня складає індивідуальний план роботи на весь період практики, який включає:

1. Початковий етап педагогічної практики (перший тиждень);

2. Навчально-виховну роботу в період практики з спеціальності;

3. Позакласну роботу з фаху;

4. Виховну роботу з класом;

5. Методичну роботу;

6. Науково-дослідницьку роботу.

Індивідуальний план затверджується груповим методистом і погоджується з іншими керівниками практики в кінці першого тижня (зразок оформлення індивідуального плану див. Додаток 1, с.29).

Всю роботу, яку виконували студенти під час практики фіксують у щоденнику педагогічної практики (зразок оформлення щоденника педагогічної практики див. Додаток 11, с.49).

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі і завдання педагогічної практики | Навчально-виховна робота з фаху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.