Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і завдання педагогічної практики

У системі професійної підготовки педагогічних кадрів важлива роль відводиться педагогічній практиці. Вона є органічною частиною навчально-виховного процесу в педагогічному ВНЗ і озброює студентів початковим досвідом професійної педагогічної діяльності. Під час педагогічної практики створюються всі необхідні умови як практичної реалізації всіх знань, умінь та навичок студентів, набутих з психолог-педагогічних та фахових дисциплін, так і для розвитку індивідуальних педагогічних здібностей кожного з них, формування професійно-педагогічної компетентності.

 

Мета педагогічної практики

Метою педагогічною практики студентів-бакалаврів є розвиток у студентів уміння здійснювати діяльність з навчання математики, фізики, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини в навчально-виховних закладах на базі знань основ теорії методик, педагогіки та психології; уміння поєднувати теоретичні знання майбутніх учителів з педагогіки, психології та методик навчання відповідних дисциплін з практичною діяльністю навчання і виховання учнів; забезпечення практичного пізнання студентами закономірностей професійної діяльності та оволодіння способами її організації, вміння розв’язувати конкретні психолого-педагогічні та методичні завдання згідно з умовами педагогічного процесу; виховання у студентів потреби систематичного поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у практичній діяльності.

Студенти мають оволодіти системою професійних умінь у процесі проведення навчально-виховної та дослідницької роботи в 5-9 класах під час педагогічної практики.

 

 

Завдання педагогічної практики

Закріплення, поглиблення і збагачення суспільно-політичних, психолого-педагогічних і спеціальних знань, їх застосування при розв’язуванні конкретних педагогічних завдань.

Формування і розвиток у майбутніх вчителів математики, фізики, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини, педагогічних умінь і навичок та професійно значущих якостей особистості.

Виховання у студентів стійкого інтересу до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті.

Вироблення творчого, дослідницького підходу до педагогічної діяльності.

Розвиток у студентів уміння здійснювати самоконтроль, самоаналіз та об’єктивну самооцінку своєї педагогічної діяльності.

Ознайомлення з сучасним станом навчально-виховної роботи в школі, з передовим педагогічним досвідом.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1982

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Зміст педагогічної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.