Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика 3. Визначення емоційної єдності групи

1. Проводиться з усім класом Виконується кожним індивідуально шляхом запису відповідей на окремому аркуші. Учням повідомляється інструкція:

"Мета нашої роботи визначити, який настрій панує у вашому класі. Результати не розголошуються і не оцінюються, а потрібні для організації цікавої роботи в класі. Вам зачитують 14 пар полярних тверджень. Ви повинні оцінити, до якою з двох протилежних тверджень схиляється ваша думка. Оцінку слід дати шляхом вибору одного з чисел від 7 до 1. Числа мають таке значення: 7(1) – повністю згоден з 1(2)-м твердженням; 6(2) майже згоден з 1(2) твердженням; 5(3) — швидше згоден а 1(2) тверд­женням; 4 – не згоден із жодним твердженням.

Ваш запис повинен складатись із номера твердження та оцінки до нього. Наприклад, запис 5.6 означає, що до п'ятої пари ви обрали оцінку 6.

 

1. В колективі переважає життєрадісний настрій. 2. Між членами доброзичливість у відносинах, взаємні симпатії. 3. Між угрупуваннями в колектив і існує взаєморозуміння 4. Учням подобається брати участь у спільннх справах, разом проводити дозвілля. 5. Успіхи і невдачі товариша викликають активну співучасть інших. 6. Взаємовідносини характеризуються підтримкою, критика доброзичливістю. 7. Учні поважають думку один одного. 8. У важких ситуаціях група діє за принципом "один за всіх, всі за одного". 9. Успіхи і невдачі групи в цілому кожен член переживає як власні. 10. Група активна, сповнена енергії. 11. Новачкам група допомагає адаптуватись. 12. Група швидко відгукується, якщо потрібно зробити корисну справу. 13. У групі справедливе ставлення до всіх. 14. Заохочення всієї групи педагогом викликає почуття гордості у всіх.     Переважає песимістичний тон.   Між членами конфлікти, агресивність, антипатія. Угрупування в межах колективу конфліктують. Учні уникають участі у спільних справах, неконтактні між собою.   Члени групи байдужі до справ свого товариша.   Члени групи зловтішаються невдачами інших, критика у вигляді явних і прихованих звинувачень. Учні нетерпимі до думки своїх товаришів. У важких ситуаціях група розгублюється.   Успіхи і невдачі групи не знаходять відгуку у кожного.   Група пасивна, байдужа.   До новачків нерідко виявляється ворожість. Групу неможливо організувати на спільну справу, у кожного свої інтереси. У групі є привелійовані і ті кими нехтують. До заохочень колективу його члени байдужі.  

Обробка:

Знайти суму всіх визначених чисел і розділити її на 14. Це інди­відуальна оцінка психологічного клімату учбової групи. Сума всіх інди­відуальних оцінок, розділена на кількість опитуваних — середній коефіцієнт суб'єктивних оцінок. Значення цього коефіцієнту в межах:

а) 1-3,5 — в учбовій групі негативний психологічний клімат. Мають місце байдужість, емоційний дискомфорт, висока конфліктність, відсутність впевненості у своїх товаришах;

б) 3,6-5,4 –неврівноважений психологічний клімат: настрій в групі коливається, взаємні симпатії вибіркові, відсутня емоційна єдність, спостерігаються застійні явища в розвитку групи;

в) 5,5-7,0 — мажорний психологічний настрій Учні відчувають радість у спілкуванні між собою, відносини будуються переважно на взаєм­ній симпатії, група згуртована, активна, демократична, нормально розвивається.

 

 

Додаток 10.

Кам'янець-Подільський Банк педагогічного досвіду

національний університет

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. CMM. Групи ключових процесів
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Навчально-дослідницька робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.