Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика 3. Визначення емоційної єдності групи

1. Проводиться з усім класом Виконується кожним індивідуально шляхом запису відповідей на окремому аркуші. Учням повідомляється інструкція:

"Мета нашої роботи визначити, який настрій панує у вашому класі. Результати не розголошуються і не оцінюються, а потрібні для організації цікавої роботи в класі. Вам зачитують 14 пар полярних тверджень. Ви повинні оцінити, до якою з двох протилежних тверджень схиляється ваша думка. Оцінку слід дати шляхом вибору одного з чисел від 7 до 1. Числа мають таке значення: 7(1) – повністю згоден з 1(2)-м твердженням; 6(2) майже згоден з 1(2) твердженням; 5(3) — швидше згоден а 1(2) тверд­женням; 4 – не згоден із жодним твердженням.

Ваш запис повинен складатись із номера твердження та оцінки до нього. Наприклад, запис 5.6 означає, що до п'ятої пари ви обрали оцінку 6.

 

1. В колективі переважає життєрадісний настрій. 2. Між членами доброзичливість у відносинах, взаємні симпатії. 3. Між угрупуваннями в колектив і існує взаєморозуміння 4. Учням подобається брати участь у спільннх справах, разом проводити дозвілля. 5. Успіхи і невдачі товариша викликають активну співучасть інших. 6. Взаємовідносини характеризуються підтримкою, критика доброзичливістю. 7. Учні поважають думку один одного. 8. У важких ситуаціях група діє за принципом "один за всіх, всі за одного". 9. Успіхи і невдачі групи в цілому кожен член переживає як власні. 10. Група активна, сповнена енергії. 11. Новачкам група допомагає адаптуватись. 12. Група швидко відгукується, якщо потрібно зробити корисну справу. 13. У групі справедливе ставлення до всіх. 14. Заохочення всієї групи педагогом викликає почуття гордості у всіх.     Переважає песимістичний тон.   Між членами конфлікти, агресивність, антипатія. Угрупування в межах колективу конфліктують. Учні уникають участі у спільних справах, неконтактні між собою.   Члени групи байдужі до справ свого товариша.   Члени групи зловтішаються невдачами інших, критика у вигляді явних і прихованих звинувачень. Учні нетерпимі до думки своїх товаришів. У важких ситуаціях група розгублюється.   Успіхи і невдачі групи не знаходять відгуку у кожного.   Група пасивна, байдужа.   До новачків нерідко виявляється ворожість. Групу неможливо організувати на спільну справу, у кожного свої інтереси. У групі є привелійовані і ті кими нехтують. До заохочень колективу його члени байдужі.  

Обробка:

Знайти суму всіх визначених чисел і розділити її на 14. Це інди­відуальна оцінка психологічного клімату учбової групи. Сума всіх інди­відуальних оцінок, розділена на кількість опитуваних — середній коефіцієнт суб'єктивних оцінок. Значення цього коефіцієнту в межах:

а) 1-3,5 — в учбовій групі негативний психологічний клімат. Мають місце байдужість, емоційний дискомфорт, висока конфліктність, відсутність впевненості у своїх товаришах;

б) 3,6-5,4 –неврівноважений психологічний клімат: настрій в групі коливається, взаємні симпатії вибіркові, відсутня емоційна єдність, спостерігаються застійні явища в розвитку групи;

в) 5,5-7,0 — мажорний психологічний настрій Учні відчувають радість у спілкуванні між собою, відносини будуються переважно на взаєм­ній симпатії, група згуртована, активна, демократична, нормально розвивається.

 

 

Додаток 10.

Кам'янець-Подільський Банк педагогічного досвіду

національний університет

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. CMM. Групи ключових процесів
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Навчально-дослідницька робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.