МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Методика 3. Визначення емоційної єдності групи1. Проводиться з усім класом Виконується кожним індивідуально шляхом запису відповідей на окремому аркуші. Учням повідомляється інструкція: "Мета нашої роботи визначити, який настрій панує у вашому класі. Результати не розголошуються і не оцінюються, а потрібні для організації цікавої роботи в класі. Вам зачитують 14 пар полярних тверджень. Ви повинні оцінити, до якою з двох протилежних тверджень схиляється ваша думка. Оцінку слід дати шляхом вибору одного з чисел від 7 до 1. Числа мають таке значення: 7(1) – повністю згоден з 1(2)-м твердженням; 6(2) майже згоден з 1(2) твердженням; 5(3) — швидше згоден а 1(2) твердженням; 4 – не згоден із жодним твердженням. Ваш запис повинен складатись із номера твердження та оцінки до нього. Наприклад, запис 5.6 означає, що до п'ятої пари ви обрали оцінку 6.
Обробка: Знайти суму всіх визначених чисел і розділити її на 14. Це індивідуальна оцінка психологічного клімату учбової групи. Сума всіх індивідуальних оцінок, розділена на кількість опитуваних — середній коефіцієнт суб'єктивних оцінок. Значення цього коефіцієнту в межах: а) 1-3,5 — в учбовій групі негативний психологічний клімат. Мають місце байдужість, емоційний дискомфорт, висока конфліктність, відсутність впевненості у своїх товаришах; б) 3,6-5,4 –неврівноважений психологічний клімат: настрій в групі коливається, взаємні симпатії вибіркові, відсутня емоційна єдність, спостерігаються застійні явища в розвитку групи; в) 5,5-7,0 — мажорний психологічний настрій Учні відчувають радість у спілкуванні між собою, відносини будуються переважно на взаємній симпатії, група згуртована, активна, демократична, нормально розвивається.
Додаток 10. Кам'янець-Подільський Банк педагогічного досвіду національний університет
Читайте також:
|
|||||||||||
|