МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчально-дослідницька робота_________________________________________________________________ студента ____ курсу___________________________факультету спеціальність ___________________________________________________
Термін виконання _______________________________________________ Науковий керівник ______________________________________________ Короткий виклад передового педагогічного досвіду П.І.П.автора досвіду___________________________________________________ Посада______________________________________________________________ Адреса школи________________________________________________________ Тема досвіду_________________________________________________________ Зміст досвіду (короткий 120 слів, не більше 20 рядків опис дій) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис студента_____________________________________ Підпис наукового керівника___________________________ Дата "___"_________________________200_ р.
Додаток 11. Зразок оформлення щоденника педагогічної практики Титульна сторінка Щоденник педагогічної практики студента____курсу___________________________________факультету Кам'янець-Подільського національного університету _________________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по-батькові студента) І сторінка Керівник практики від факультету _________________________________________________________________ (прізвище ім'я, по батькові, посада, науковий ступінь) Методист_________________________________________________________ Керівник практики від кафедри педагогіки ____________________________ Керівник практики від кафедри психології_____________________________ Навчальний заклад_________________________________________________ Директор_________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові) Клас_______________ Вчитель фахової дисципліни___________________________________ Класний керівник____________________________________________ Термін практики з_____________до_________________року II сторінка Список учнів класу (з основними дорученнями) III сторінка Розклад уроків і позакласних занять у прикріпленому класі. Розклад дзвінків у школі. Додаток 12. ВИМОГИ ДО ЗВІТУ Титульний лист звіту має такий вигляд: Звіт Студента_______курсу____________________________________факультету Спеціальності_(шифр, назва)________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові) про проходження практики в_______________________________________ (назва навч. закладу) _________________________________________________________________ (місце знаходження закладу) Груповий методист_________________________________________________
Керівник практики від кафедри педагогіки_________________________________________________ Керівник практики від кафедри психології________________________________________________ Схема звіту студента-практиканта. Читайте також:
|
||||||||
|