Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчально-дослідницька робота

_________________________________________________________________

студента ____ курсу___________________________факультету

спеціальність ___________________________________________________

 

Термін виконання _______________________________________________

Науковий керівник ______________________________________________

Короткий виклад передового педагогічного досвіду

П.І.П.автора досвіду___________________________________________________

Посада______________________________________________________________

Адреса школи________________________________________________________

Тема досвіду_________________________________________________________

Зміст досвіду (короткий 120 слів, не більше 20 рядків опис дій)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис студента_____________________________________

Підпис наукового керівника___________________________

Дата "___"_________________________200_ р.

 

Додаток 11.

Зразок оформлення щоденника педагогічної практики

Титульна сторінка

Щоденник педагогічної практики

студента____курсу___________________________________факультету Кам'янець-Подільського національного університету

_________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові студента)

І сторінка

Керівник практики від факультету

_________________________________________________________________

(прізвище ім'я, по батькові, посада, науковий ступінь)

Методист_________________________________________________________

Керівник практики від кафедри педагогіки ____________________________

Керівник практики від кафедри психології_____________________________

Навчальний заклад_________________________________________________

Директор_________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

Клас_______________

Вчитель фахової дисципліни___________________________________

Класний керівник____________________________________________

Термін практики з_____________до_________________року

II сторінка

Список учнів класу (з основними дорученнями)

III сторінка

Розклад уроків і позакласних занять у прикріпленому класі.

Розклад дзвінків у школі.

Додаток 12.

ВИМОГИ ДО ЗВІТУ

Титульний лист звіту має такий вигляд:

Звіт

Студента_______курсу____________________________________факультету

Спеціальності_(шифр, назва)________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)

про проходження практики в_______________________________________

(назва навч. закладу)

_________________________________________________________________

(місце знаходження закладу)

Груповий методист_________________________________________________

 

Керівник практики від

кафедри педагогіки_________________________________________________

Керівник практики від

кафедри психології________________________________________________

Схема звіту студента-практиканта.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика 3. Визначення емоційної єдності групи | І. Навчальна робота. Позакласна робота з фаху.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.