Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчально-дослідницька робота

_________________________________________________________________

студента ____ курсу___________________________факультету

спеціальність ___________________________________________________

 

Термін виконання _______________________________________________

Науковий керівник ______________________________________________

Короткий виклад передового педагогічного досвіду

П.І.П.автора досвіду___________________________________________________

Посада______________________________________________________________

Адреса школи________________________________________________________

Тема досвіду_________________________________________________________

Зміст досвіду (короткий 120 слів, не більше 20 рядків опис дій)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис студента_____________________________________

Підпис наукового керівника___________________________

Дата "___"_________________________200_ р.

 

Додаток 11.

Зразок оформлення щоденника педагогічної практики

Титульна сторінка

Щоденник педагогічної практики

студента____курсу___________________________________факультету Кам'янець-Подільського національного університету

_________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові студента)

І сторінка

Керівник практики від факультету

_________________________________________________________________

(прізвище ім'я, по батькові, посада, науковий ступінь)

Методист_________________________________________________________

Керівник практики від кафедри педагогіки ____________________________

Керівник практики від кафедри психології_____________________________

Навчальний заклад_________________________________________________

Директор_________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

Клас_______________

Вчитель фахової дисципліни___________________________________

Класний керівник____________________________________________

Термін практики з_____________до_________________року

II сторінка

Список учнів класу (з основними дорученнями)

III сторінка

Розклад уроків і позакласних занять у прикріпленому класі.

Розклад дзвінків у школі.

Додаток 12.

ВИМОГИ ДО ЗВІТУ

Титульний лист звіту має такий вигляд:

Звіт

Студента_______курсу____________________________________факультету

Спеціальності_(шифр, назва)________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)

про проходження практики в_______________________________________

(назва навч. закладу)

_________________________________________________________________

(місце знаходження закладу)

Груповий методист_________________________________________________

 

Керівник практики від

кафедри педагогіки_________________________________________________

Керівник практики від

кафедри психології________________________________________________

Схема звіту студента-практиканта.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика 3. Визначення емоційної єдності групи | І. Навчальна робота. Позакласна робота з фаху.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.