МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І. Навчальна робота. Позакласна робота з фаху.І. Загальні відомості про місце і час проходження практики. 2. Відвідування уроків: а) з спеціальності; б) з інших предметів. 3. Проведення уроків самим студентом: а) кількість проведених уроків, їх критична оцінка: -чи вдалось провести уроки всіх основних типів (якщо ні, вказати причину); -труднощі, які були при плануванні, у підготовці та в процесі проведення уроку або частини його, як їх подолали; б) засоби, що використовувались для активізації розумової діяльності учнів на уроці; в) які навчальні посібники виготовив, оцінка їх та роль цих посібників на уроці. 4. Перевірка зошитів, письмових робіт , щоденників учнів. 5.Робота з невстигаючими учнями (вказати прізвища). 6. Індивідуальна та диференційована робота з учнями, її результати. 7. Позакласна робота з спеціальності, її зміст (тематика та форми проведення заходів, їх кількість, ознайомлення з роботою гуртка, проведення факультативних занять в школі та ін.). 8. Виготовлення наочності. 9.Труднощі у виконанні завдань педпрактики з навчальної роботи, шляхи їх подолання. 10 .Оволодіння уміннями та навичками проведення навчальної роботи. 11 .Загальні висновки про навчальну роботу.
II. Виховна робота. 1. Клас, за яким закріплений студент. Прізвище, ім'я по батькові класного керівника. 2. Спостереження за роботою класного керівника, відвідування проведених ним виховних заходів (загальні враження). 3. Відвідування позакласних виховних заходів , проведених іншими студентами (кількість, короткий аналіз). 4. 3міст роботи, проведеної студентом як помічником класного керівника (як класним керівником): а) вивчення колективу класу та окремих учнів; б) організація колективних позакласних заходів, тема залікового виховного заходу; в) керівництво суспільно корисною працею учнів; г) індивідуальна робота з учнями; д) робота з батьками учнів. 5. Труднощі у підготовці і проведенні виховних заходів. 6. Ознайомлення із системою виховної роботи школи. 7.Оволодіння вміннями та навичками організації і проведення виховної роботи. 8.Загальні висновки про виховну роботу. III. Методична робота. 1. Бесіди з директором школи, його заступниками, класним керівником та вчителями (вказати теми бесід). 2. Участь у роботі педагогічних рад, методичних секцій та об'єднань. 3. Ознайомлення з документацією та планами роботи школи (вказати конкретно). 4. Вивчення досвіду роботи кращих учителів. 5. Ознайомлення з психолого-педагогічною та методичною літературою під час практики.
Читайте також:
|
||||||||
|