МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДО САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИНАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Національна економіка» для студентів напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030507 «Маркетинг», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит» для всіх форм навчання
Маріуполь ББК У01
Національна економіка [Електронний ресурс] : методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Національна економіка»для студентів напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030507 «Маркетинг», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит» всіх форм навчання / уклад. Л. Г. Капранова. – Маріуполь : ПДТУ, 2013. – 45 с. – Режим доступу : http://umm.pstu.edu/handle/123456789/1008
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів по національній економіці призначені для студентів напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030507 «Маркетинг», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит» всіх форм навчання з метою надання допомоги у самостійному оволодінні теоретичних і практичних навичок за курсом «Національна економіка».
Укладач Л. Г. Капранова, канд. екон. наук, доцент
Рецензент О. М. Анісімова, доктор екон. наук, професор
Затверджено на засіданні кафедри економічної теорії, протокол № 8 від 03 грудня 2013 р.
Затверджено методичною комісією НН «Інститут економіки і менеджменту» ДВНЗ «ПДТУ», протокол № 5 від 16 грудня 2013 р.
ã ДВНЗ «ПДТУ», 2013 ã Л. Г. Капранова, 2013 ЗМІСТ ВСТУП.. 4 1 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДО САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.. 6 2 МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ «НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА». 9 3 Самостійне домашнє зАВДАННЯ.. 15 3.1 Вимоги до оформлення самостійного домашнього завдання. 15 3.2 Варіанти СДЗ. 17 3.3 Завдання для СДЗ. 18 3.3.1 Питання теоретичної частини. 18 3.3.2 Питання практичної частини. 21 3.3.3 Тестові питання. 22 4 ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ.. 38 5 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 42 Додаток А Приклади оформлення діаграм, схем, таблиць. 44
ВСТУП
Методичні вказівки до самостійної роботи студента по курсу «Національна економіка призначені для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання з метою надання допомоги у самостійному вивченні курсу «Національна економіка». Метою занять по дисципліні «Національна економіка» є вивчення і дослідження проблем національної економіки. Завдання для самостійної роботи призначені для підготовки і виконання самостійного домашнього завдання (контрольної роботи) для підвищення ефективності самостійного вивчення і кращого засвоєння основних понять курсу «Національна економіка». Завдання для самостійної роботи по національній економіці орієнтують студентів на вивчення, вироблення навиків самостійного аналізу економічних процесів в національній економіці. Формою контролю є залік. Оцінюючи знання студентів, викладач виходить, перш за все, з розуміння вивченого матеріалу, засвоєння основних тенденцій розвитку економічних процесів, уміння застосувати їх на практиці. Завдання для самостійної роботи по національній економіці складаються з трьох частин: теоретичної, аналітичної та тестової. в яких містяться варіанти практичних занять по «Національній економіці» для економічних спеціальностей всіх форм навчання. Метою вивчення навчальної дисципліни «Національна економіка» є вивчення закономірностей функціонування національної економіки, її особливостей порівняно з економіками інших країн, формування системи знань щодо сутності, становлення чинників, аналізу і визначення головних напрямів розвитку національної економіки в умовах ринкових відносин.. Основним завданням вивчення дисципліни «Національна економіка» полягають в тому, щоб розкрити: особливості та загальні принципи національної економіки; її теоретичні базисні інститути; теоретичні напрацювання соціально-ринкової економіки; економічний потенціал країни; інституціональні чинники розвитку; інфраструктуру національного ринку; державне управління економікою; принципи економічної свободи, демократії та економічного порядку; програмування, планування та прогнозування економічних процесів; інституціональні форми інтеграції у світове господарство; структурну перебудову господарського комплексу; стратегію і тактику економічного зростання. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати: сутність поняття «національна економіка» та його основні характеристики; економічні теорії, що лежать в основі вивчення національної економіки; базисні інститути економіки; найважливіші макроекономічні показники і пропорції національної економіки; систему показників оцінки економічного потенціалу країни, та його окремих складових; склад та структуру (соціальну, секторну, організаційну, відтворювальну, регіональну, а також структуру видів діяльності) національної економіки; структурні зміни в економіці та основні закономірності функціонування і розвитку національної економіки як складно організованої цілісної системи; інституціональні чинники розвитку; особливості реалізації інструментарію макроекономічної політики в національній економіці; етапи розвитку економіки України; інституціональні форми інтеграції національної економіки у світове господарство; теоретичні засади економічної безпеки, її сутність та складові; вміти: розрізняти загальне, особливе та одиничне у функціонуванні і розвитку національної економіки України; діагностувати поточний стан національної економіки та визначати механізми розв’язання проблем з позицій макроекономічної політики; аналізувати динаміку, структуру й ефективність української економіки; розраховувати та аналізувати основні вартісні макроекономічні показники, які характеризують економічні потоки в національній економіці крізь призму системи національного рахівництва; оцінювати економічний потенціал країни, результативність його використання, розробляти рекомендації щодо оптимального використання ресурсів; оцінювати взаємозв’язки секторів, галузей, видів діяльності національної економіки, чинники, які впливають на її стан і тенденції розвитку; виявляти закономірності і проблеми інтеграції національної економіки України в систему світового господарства; оцінювати стан економічної безпеки країни; виробляти рекомендації щодо удосконалення методів державного регулювання економіки України. На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин (5 кредитів ЄКТС).
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДО САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Метою самостійного вивчення дисципліни «Національна економіка» є вивчення і дослідження проблем корпоративних структур в умовах глобалізації і інтеграції. Завдання для самостійної роботи призначені для підготовки і виконання індивідуального (самостійного домашнього завдання) для підвищення ефективності, поглиблення знань і кращого засвоєння основних понять курсу. Завдання для самостійної роботи по курсу «Національна економіка» орієнтують студентів на вивчення, вироблення навиків самостійного аналізу економічних процесів в країні та її місця в світових господарських процесах. Перевірка знань студента здійснюється за допомогою здачі ними заліку. Оцінюючи знання студентів, викладач виходить, перш за все, з розуміння вивченого матеріалу, засвоєння основних тенденцій розвитку економічних процесів, уміння застосувати їх на практиці. На самостійну роботу студента денної форми навчання відводиться 126 годин, яка враховує підготовку до практичних(семінарських) занять та виконання самостійного домашнього завдання (далі – СДЗ). Щодо заочної та прискореної форми навчання на самостійну роботу припадає 172 годин, які включають в себе самостійну підготовку теоретичної частини курсу базуючись на вивчені опорного конспекту лекцій. Для закріплення вивченого необхідно виконати самостійне домашнє завдання. Уміння студентів самостійно працювати над вивченням конкретного предмета – важливий чинник підвищення якості підготовки спеціалістів. Самостійна робота студента (денна форма навчання) включає підготовку до практичних (семінарських) занять; самостійне опрацювання додаткової літератури та питань для самоконтролю засвоєння змісту навчального матеріалу, а такою підготовку рефератів, есе, доповідей та самостійних домашніх (творчих) завдань за такою що наведено у методичних вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Національна економіка» для студентів напряму підготовки: 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030507 «Маркетинг», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит всіх форм навчання» / уклад. Л. Г. Капранова. – Маріуполь : ПДТУ, 2013. – 48 с. – Режим доступу : http://mo.pstu.edu/. Враховуючи це, рекомендуються наступні форми організації самостійної роботи студентів з національної економіки: – підготовка до практичних (семінарських) занять; – самостійне опрацювання додаткової літератури до тем лекційного курсу і практичних (семінарських) занять, а також літератури для підготовки самостійного домашнього завдання; – підготовка доповідей, рефератів та есе за тематикою лекцій і семінарів; – самостійне опрацювання питань для самоконтролю засвоєння змісту лекційного матеріалу з курсу. На підготовку до кожної теми відводиться наступна кількість годин:
Розрахунок часу для самостійної роботи студента за видами
Завдання для самостійної роботи по курсу «Національна економіка» складаються з трьох теоретичних питань, одного аналітичного завдання і 5 тестових питань. Для виконання самостійного домашнього завдання необхідно спочатку ознайомитись з коротким викладенням курсу «Національна економіка», що наведено на стор. 10–20, та звернутись до опорного конспекту лекцій. На сторінках 21–41 викладено варіанти самостійного домашнього завдання. При виконані СДЗ необхідно спочатку відповісти на три теоретичні питання користуючись підручниками та навчальними посібниками з курсу. Для відповіді на аналітичне питання необхідно скористатись офіційними інформаційними ресурсами які наведено в пункті «Рекомендовані інформаційні джерела». Далі відповідно до варіанту завдання потрібно відповісти на тестові питання, вибравши правильну відповідь з наведених і надати розширену відповідь, яка доводить правильність обраної відповіді. Краще зрозуміти теоретичні набуття в галузі економіки допомагають досить поширені підручники з економічної теорії і монографії відомих учених. Для студента при вивченні даного курсу труднощі виникають при використанні літератури. Зверніть увагу на список рекомендованої літератури що наведений в кінці методичних вказівок, підбір якої здійснювався виходячи з її наявності в бібліотеці ПДТУ та наявності в інтернет-ресурсах. Радимо не обмежуватися тільки однією навчальною літературою. Глибоке знання даної дисципліни передбачає вивчення першоджерел, монографій і періодичних видань. Періодичні видання зосереджують свою увагу в основному на аналізі сучасних тенденцій розвитку економіки. Пошук матеріалів у періодичних виданнях з проблем економічної теорії можна суттєво полегшити. Для цього потрібно звернутися до 12-го номера журналів економічного спрямування за даний рік, який містить список опублікованих за рік статей. Для більш чіткого усвідомлення змісту економічних категорій, які використовуються в корпоративному управлінні, радимо скористатися економічними словниками та економічними енциклопедіями, а також збірниками наукових праць які розміщено на сайті Інституційного репозитарію ПДТУ (Electronic Institutional Repository Pryazovskyi State Technical University) http://eir.pstu.edu . Для самостійної підготовки студенту потрібно вивчити теоретичний матеріал, що викладено у опорному конспекті лекцій який надається викладачем. Або керуючись робочою програмою та методичними вказівками до практичних занять і рекомендованою літературою самостійно оволодіти знаннями з дисципліни корпоративне управлянні. Для студентів денної форми навчання самостійне домашнє завдання оцінюється у 15 балів. Самостійне домашнє завдання враховується в підсумку балів що отримує студент на при кінці семестру, і є обов’язковим до виконання. Для студентів заочної або прискореної форми навчання виконання самостійного домашнього завдання є допуском до здачі заліку. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|