Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ «НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА»

Самостійне вивчення теоретичного матеріалу курсу «Національна економіка» передбачає самостійне ознайомлення з основними ключовими аспектами, що наведені нижче, використовуючи при цьому опорний конспект лекцій який розміщено на сайті методичного забезпечення. До кожної теми наведено рекомендовану літературу, яка найбільш повно розкриває внутрішній зміст кожної теми.

 

Тема 1. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА: ЗАГАЛЬНЕ ТА ОСОБЛИВЕ

Сутність національної економіки, цілі її розвитку Принципи оцінювання розвитку національної економіки. Суб’єкти та сектори національної економіки. Показники національної економіки. СНР. Номінальний і реальний валовий внутрішній продукт і національний доход. Показники використання ВВП. Форми організації національної економічної діяльності

Мета та завдання державного регулювання розвитку регіонів. Об’єкти державної регіональної політики. Соціально-економічний комплекс регіону як система національної економіки.

Конкурентоспроможність національної економіки. Оцінка конкурентоспроможності національної економіки. Детермінанти національних конкурентних переваг.

Рекомендована література:[1, с. 40 - 52], [2, с. 9 - 25 ], [3, с. 21 - 29].

Тема 2. ЕКОНОМІЧНІ ТЕОРІЇ ТА БАЗИСНІ ІНСТИТУТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Неокласична економічна теорія. Класичний інституціоналізм. Нова інституціональна економічна теорія. Структура інституціональних теорій та концепцій. Інститути, класифікація інститутів. Формальні, неформальні, базові, природні, штучні інститути. Інституціональна структура економіки й ієрархія правил. Інституціональне середовище.

Рекомендована література:[1, с. 62 - 78], [2, с. 26 - 38].


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 273

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДО САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | Тема 3. ТЕОРІЯ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ ТА СОЦІАЛЬНО-РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.