Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практики на IV курсі

I-II тиждень. Вихід до школи, знайомство зі школою, бесіда з адміністрацією школи про завдання навчально-виховної роботи педагогічного колективу школи, закріплення за класами.

Знайомство з колективом класу, його активом, складання індивідуального плану роботи з урахуванням плану роботи класного керівника. Детальне вивчення програм, планів, підручників зі свого навчального предмету. Відвідування та аналіз уроків учителів, позакласних заходів у даному класі з метою вивчення учнів.

III-IV тиждень. Відвідування та аналіз уроків учителів-предметників, оформлення записів у щоденнику. Розробка конспектів і проведення пробних уроків зі спеціальності з використанням різноманітних методик і наочних засобів навчання. Проведення анкетування, спостереження, індивідуальних бесід, консультацій; психолого-педагогічний аналіз роботи в класі.

V-IV тиждень. Відвідування не менше чим 6 уроків учителів-предметників і студентів-практикантів; обговорення й аналіз відвіданих уроків; оформлення результатів у щоденнику. Підготовка і проведення уроків різного типу, позакласних заходів з предмету. Проведення залікових уроків. Вивчення засобів стимулювання учнів, їх індивідуальних та вікових особливостей; застосування індивідуального підходу до окремих учнів; організація та проведення позакласної виховної роботи з учнями закріпленого класу (екскурсій, тематичних бесід, пізнавальних вечорів, виставок, диспутів, дискусій, літературно-музичних віталень, зустрічей “За круглим столом”), відвідування сімей учнів, робота з активом класу, випуск газет, рукописних журналів.

VII-VIII тиждень. Проведення залікового виховного заходу; підготовка дидактичного матеріалу з предмету; складання психолого-педагогічної характеристики на учня; проведення роботи з батьками; оформлення звітної документації; затвердження звітної документації; педрада; аналіз пед.практики студентів. Підсумкова конференція.

Засідання педради проводиться в останній день педпрактики. На педраді виступають студенти-практиканти зі звітом про виконання програми педагогічної практики; вчителі-предметники, класні керівники, члени адміністрації школи, методисти, груповий керівник. Оцінки з педпрактики обговорюються і затверджуються на педраді.

Результати педагогічної практики обговорюються на підсумковій конференції. Підсумкова оцінка виставляється тільки після надання всієї звітної документації. Студентам, що не надали своєчасно документацію, підсумкова оцінка знижується.

 


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки під час екскурсій з біології та природознавства
  2. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  3. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  4. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  5. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  6. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  7. Бази практики, робочі місця і бюджет часу
  8. В процесі педагогічної практики
  9. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  10. Валютні курси, платіжний баланс і міжнародна система валютних курсів.
  11. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  12. Види валютних курсів




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Звітна документація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.