МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практики на IV курсіI-II тиждень. Вихід до школи, знайомство зі школою, бесіда з адміністрацією школи про завдання навчально-виховної роботи педагогічного колективу школи, закріплення за класами. Знайомство з колективом класу, його активом, складання індивідуального плану роботи з урахуванням плану роботи класного керівника. Детальне вивчення програм, планів, підручників зі свого навчального предмету. Відвідування та аналіз уроків учителів, позакласних заходів у даному класі з метою вивчення учнів. III-IV тиждень. Відвідування та аналіз уроків учителів-предметників, оформлення записів у щоденнику. Розробка конспектів і проведення пробних уроків зі спеціальності з використанням різноманітних методик і наочних засобів навчання. Проведення анкетування, спостереження, індивідуальних бесід, консультацій; психолого-педагогічний аналіз роботи в класі. V-IV тиждень. Відвідування не менше чим 6 уроків учителів-предметників і студентів-практикантів; обговорення й аналіз відвіданих уроків; оформлення результатів у щоденнику. Підготовка і проведення уроків різного типу, позакласних заходів з предмету. Проведення залікових уроків. Вивчення засобів стимулювання учнів, їх індивідуальних та вікових особливостей; застосування індивідуального підходу до окремих учнів; організація та проведення позакласної виховної роботи з учнями закріпленого класу (екскурсій, тематичних бесід, пізнавальних вечорів, виставок, диспутів, дискусій, літературно-музичних віталень, зустрічей “За круглим столом”), відвідування сімей учнів, робота з активом класу, випуск газет, рукописних журналів. VII-VIII тиждень. Проведення залікового виховного заходу; підготовка дидактичного матеріалу з предмету; складання психолого-педагогічної характеристики на учня; проведення роботи з батьками; оформлення звітної документації; затвердження звітної документації; педрада; аналіз пед.практики студентів. Підсумкова конференція. Засідання педради проводиться в останній день педпрактики. На педраді виступають студенти-практиканти зі звітом про виконання програми педагогічної практики; вчителі-предметники, класні керівники, члени адміністрації школи, методисти, груповий керівник. Оцінки з педпрактики обговорюються і затверджуються на педраді. Результати педагогічної практики обговорюються на підсумковій конференції. Підсумкова оцінка виставляється тільки після надання всієї звітної документації. Студентам, що не надали своєчасно документацію, підсумкова оцінка знижується.
Читайте також:
|
||||||||
|