Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція № 6. 4.13. Привід черв’яка.

До приводу черв’яка ставляться наступні вимоги: 1) забезпечення необхідної потужності, що підводиться до черв’яка; 2) можливість безступінчатого регулювання частоти обертання черв’яка у широкому діапазоні частот; 3) підтримування постійності частоти обертання черв’яка з точністю ±2% при заданому режимі роботи пластикатора, незважаючи на можливі не контрольовані пульсації моменту опору на черв’яку або напруги в робочій мережі в межах ±15%; 4) забезпечення потрібної залежності між заданою частотою обертання черв’яка і необхідним для її реалізації крутним моментом.

Перша вимога носить загальний характер, і тому може задовольняти практично любий тип двигуна. Необхідна його потужність може бути розрахована як сумарна потужність , що розсіюється у всіх функціональних зонах черв’яка.

Остання вимога може бути конкретизована при аналізі формул для розрахунку споживаної в зонах потужності W. Момент опору на черв’яку дорівнює W/N ( де N - частота обертання черв’яка ), який пропорційний частоті обертання N ( або коловій швидкості черв’яка V ) у степені a £ 1 ( див криву на рис 4.39). На цьому ж графіку показані характеристики різних типів приводу. Типу характеристики 3 відповідає також гідравлічний двигун.

Як видно із рис. 4.39, якщо потужність двигуна узгоджена з потужністю, яка споживається черв’яком при максимальній частоті його обертання, то практично всі типи приводу можуть забезпечити роботу екструдерів у відповідності з останньою, четвертою вимогою.

Відносно до другої вимоги. Повний діапазон максимальних частот обертання черв’яків у сучасних машинах знаходиться в межах 50 – 250 об/хв. Робочі діапазони частот обертання більшості двигунів – від 400 до 3000 об/хв. Звідси очевидна необхідність введення редуктора. Безступінчасте регулювання частоти за допомогою механічних або гідравлічних варіаторів, гідро двигунів і електродвигунів постійного струму. Втрата потужності у варіаторах відносно велика, тому їх використовують сумісно з асинхронними двигунами тільки в машинах малих типорозмірів. Машини середніх і великих типорозмірів забезпечуються двигунами постійного струму. Достатня степінь універсальності машин забезпечується, якщо частоту обертання можна регулювати у діапазоні 1 : 20 (табл.. 4.1). Варіатори і деякі типи електродвигунів постійного струму має діапазон регулювання від 1 : 1.5 до 1 : 4; ясно, що при цьому у схему приводу приходиться вводити двох ступінчасту коробку швидкостей. Сучасні двигуни постійного струму з тиристорним типом керування мають діапазон регулювання від 1 : 15 до 1 : 20, тому при їх використанні схема приводу є найбільш простою; до того ж даний привід повністю відповідає третій вимозі. Саме цей привід і використовується у вітчизняних універсальних машинах.

Слід відмітити, що безступінчасте регулювання вимагається лише для універсальних машин. Спеціалізовані машини одно цільового призначення (наприклад шприц-машини протекторних агрегатів) можуть мати лише одну або дві частоти обертання, узгодження з продуктивністю всього агрегату в цілому. В цьому випадку оправдано використання двигунів змінного струму.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Інформаційний привід.
  9. Клітинна селекція рослин.
  10. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  11. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будова системи нагріву. | Бункери, живильники.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.